Przetargi.pl
1.Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia laboratoryjne, oraz wyposażenie pracowni komputerowej /Sali nr 31/ w wentylację mechaniczną. 2.Przebudowa sali nr 23 wraz przebudową instalacji wentylacyjnej i elektrycznej w budynku Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 85-033 Bydgoszcz Plac Kościeleckich 8.

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-064 Bydgoszcz, Chodkiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 419 100 , fax. 523 608 206
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
    Chodkiewicza 30
    85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 419 100, fax. 523 608 206
    REGON: 34005769500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia laboratoryjne, oraz wyposażenie pracowni komputerowej /Sali nr 31/ w wentylację mechaniczną. 2.Przebudowa sali nr 23 wraz przebudową instalacji wentylacyjnej i elektrycznej w budynku Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 85-033 Bydgoszcz Plac Kościeleckich 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie: 1. zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia laboratoryjne, oraz wyposażenie pracowni komputerowej /Sali nr 31/ w wentylację mechaniczną: 1.1. Instalacje sanitarne: Instalacje należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i zakresem zawartym w przedmiarach robót. 1.2 Instalacja wentylacji mechanicznej. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeń laboratoryjnych zlokalizowanych w piwnicy oraz dla sali komputerowej nr 31 zlokalizowanej na II piętrze. Zakres robót: - montaż central wentylacyjnych na systemowych podporach w przedsionku sali 32 wraz z automatyką i sterowaniem, - montaż klap p.poż. przy przejściu przez strefy pożarowe, - montaż kanałów wentylacyjnych o przekroju prostokątnym i kołowym wraz z izolacją termiczną i ogniochronną, - montaż kratek i anemostatów z przepustnicami i skrzynkami rozprężnymi, - montaż wentylatorów dachowych przy użyciu podnośnika koszowego, - montaż tłumików, - montaż okapu centralnego, - montaż czerpni ściennej malowanej, - wykonanie pomiarów skuteczności wentylacji, - wykonanie pomiaru hałasu w pomieszczeniach. Prace dodatkowe i pomocnicze Wykonanie niezbędnych prac budowlanych tj. przebić, przekuć oraz przejść ppoż. dla instalacji przechodzących przez strefy pożarowe. Prace demontażowe starych instalacji gazowych oraz wykonanie zabudowy rur CO zlokalizowanych w pomieszczeniach laboratoryjnych. Wyżej wymienione prace nie są ujęte w przedmiarach wskazana wizja lokalna. 1.3 Roboty budowlane: Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i zakresem zawartym w przedmiarach robót. Zakres robót: Piwnica (laboratorium nr 0/1, nr 0/2) , magazyn 0/3 - skucie tynków ścian, skucie płytek ściennych, skucie posadzki z płytek, rozebranie podłogi z desek, skucie wierzchniej warstwy posadzki w magazynku 0/3 i inne skucia ,przekucia określone projektem - demontaże określone projektem - powiększenie otworów drzwiowych - wykonanie nowych posadzek. W laboratorium 0/1 należy po zerwaniu podłogi z desek wykonać wszystkie warstwy podłogowe od nowa wg przedmiaru robót. - wykonanie nowych tynków ścian - wykonanie nowych okładzin ścian z płytek ściennych - osadzenie nowych drzwi w ścianie korytarzowej i magazynku 0/3 - zamurowania określone projektem - roboty malarskie ścian i sufitów. Tynki sufitów przed malowaniem należy wzmocnić siatką –zakres robót wg przedmiarów. - izolacja przeciwwilgociowa ściany zewnętrznej od środka do wys. 1.0m - ułożenie izolacji cieplnej posadzki wzdłuż ściany zewnętrznej ze styroduru Piwnica korytarz - zamurowanie wewnętrznego okna na klatce schodowej z otynkowaniem - rozebranie i usunięcie elementów stalowych szatni - przygotowanie ścian i sufitów do malowania - malowanie ścian i sufitów, stolarki - montaż samozamykacza do drzwi w klatce schodowej Obudowa pionów wentylacji mechanicznej płytami gipsowymi gr. 12.5mm Remont malarski pomieszczeń II piętra pom. 3/1 ; 3/2; 3/3 1.4 Instalacje elektryczne i teletechniczne. Zakres robót elektrycznych nie obejmuje sal nr 20 i 31 oraz toalety męskiej. Instalacje należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i zakresem zawartym w przedmiarach robót. Zakres instalacji elektrycznych obejmuje wykonanie: - instalacji oświetlenia roboczego, ewakuacyjnego i awaryjnego, - instalacji gniazd wtykowych 230V, 230V DATA i 400V, rozdzielnic elektrycznych, - montaż rozdzielnic elektrycznych, - wykonanie instalacji teleinformatycznej. Zakres robót obejmuje demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz instalacji teletechnicznej. Oprawy opisane literami A i B – przyjąć oprawę F. Oprawy AW/C – przyjąć oprawę AW/A. 2. przebudowy sali nr 23 wraz przebudową instalacji wentylacyjnej i elektrycznej w budynku Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 85-033 Bydgoszcz Plac Kościeleckich 8. 2.1. Roboty budowlane Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i zakresem zawartym w przedmiarach robót: • Roboty przygotowawcze: Osłony okien folią polietylenową, demontaż i ponowny montaż po remoncie grzejników stalowych dwupłytowych, • Wykonanie w pomieszczeniach okładziny sufitowej z płyt gipsowo-kartonowych RIGIPS RIGIMETR na profilach C RIGISTIL i uchwytach bezpośrednich, pojedyncza konstrukcja rusztu, pokrycie dwuwarstwowe, odporność ogniowa EI 60 (REI 60) (system 4.05.18) /- bez użycia wełny mineralnej i folii paroizolacyjnej/, • Montaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych RIGIPS RIGIMETR na konstrukcji krzyżowej jednopoziomowej z profili CD 60 ULTRASTIL, pokrycie dwuwarstwowe, odporność ogniowa EI 60 (REI 60) (system 4.10.17), • Belki sufitowe: usunięcie starej farby i wykonanie Zabezpieczenie ogniochronnego, • Wykonanie ścianki działowej korytarzowej z płyt gipsowo-kartonowych RIGIPS na pojedynczej metalowej konstrukcji nośnej grubości 100 mm, z pokryciem obustronnym jednowarstwowym (system 3.40.03) o odporności ogniowej EI30, • Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych jednowarstwowe z pokryciem jednostronnym 100, • Wykonanie obudowy ściennej z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem jednostronnym jednowarstwowym 50-01 - zabudowy pionów kanalizacyjnych i kanału wentylacyjnego, • Skucie i wykonanie nowych tynków uzupełniających zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach - przyjęto 50% powierzchni, • Przecieranie pozostałych, istniejących tynków wewnętrznych na ścianach i ościeżach okiennych z zeskrobaniem farby – powierzchnie ponad lamperią, • Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej na powierzchnie olejne lamperii, • Gruntowanie jednokrotne ścian i ościeży preparatami gruntującymi - ponad lamperią, • Przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach i ościeżach na całości powierzchni z wyłączeniem ścian i zabudów z płyt gipsowo – kartonowych, • Wykonaniem ochrony narożników wypukłych kątownikiem perforowanym, • Nałożenie na powierzchnie ścian farby gruntującej z wyłączeniem ścian i zabudów z płyt gipsowo – kartonowych, • Wykonanie tynku mineralnego o fakturze gładkiej na ścianach i ościeżach z wyłączeniem ścian i zabudów z płyt gipsowo – kartonowych, • Malowanie ścian pokrytych tynkiem mineralnym oraz suchych tynków farbami lateksowymi zmywalnymi na wys. 160 cm, • Malowanie sufitów i ścian pokrytych tynkiem mineralnym oraz suchych tynków farbami emulsyjnymi ponad 160 cm, • Malowanie farbą olejną rur centralnego ogrzewania, • Opalanie farby olejnej ze stolarki drzwiowej wejściowej, wykonanie szpachlowania i malowania olejnego, • Montaż w ściankach gipsowo – kartonowych ościeżnic regulowanych i skrzydeł drzwiowych, • Wyrównanie poprzez cyklinowanie posadzek z deszczułek w celu ułożenia wykładzin PCV i dywanowych, • Ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe - korytarz + próg, • Ułożenie wykładziny tekstylnej rulonowej w pokojach, • Montaż listew przyściennych na wzór istniejących oraz listew progowych, • Oczyszczenie powierzchni, zagruntowanie, szpachlowanie oraz malowanie farbami olejnymi na całej powierzchni listew przypodłogowych istniejących. 2.2. Wentylacja • Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł, • Wstawienie nawiewników ciśnieniowych w ramy okienne - nawiewniki ciśnieniowe o wydajności 20 - 50 m3/godz. - montaż we wcześniej wymienionych oknach, • Obsadzenie kratek wentylacyjnych wyciągowych ze stałym przepływem powietrza, • Montaż przewodów wentylacyjnych z płyt winidurowych, kołowych, • Montaż obrotowej nasady kominowej o maksymalnej wydajności 200 m3/h, króćca amortyzacyjnego i tłumika akustycznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 13,14,15 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, do godz. 10.00 do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć ORYGINAŁ lub kopię poświadczoną notarialnie pełnomocnictwa udzielonego osobie podpisującej ofertę przez osobę prawnie upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Formularz ofertowy musi być zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem stanowiącym załącznik nr 1. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24. c) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach