Przetargi.pl
1) Wykonanie instalacji teletechnicznej oraz zasilającej rzutnik i ekran w pomieszczeniach po banku w obiekcie dydaktycznym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4, 2) Remont instalacji teletechnicznej w : a) Studenckim Domu Marynarza „Korab” AM w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8, b) Studenckim Domu Marynarza „Pasat” AM w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9, c) pomieszczeniu 206 a w obiekcie dydaktycznym AM w Szczecinie ul. Henryka Pobożnego 11

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) Wykonanie instalacji teletechnicznej oraz zasilającej rzutnik i ekran w pomieszczeniach po banku w obiekcie dydaktycznym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4, 2) Remont instalacji teletechnicznej w : a) Studenckim Domu Marynarza „Korab” AM w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8, b) Studenckim Domu Marynarza „Pasat” AM w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9, c) pomieszczeniu 206 a w obiekcie dydaktycznym AM w Szczecinie ul. Henryka Pobożnego 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji teletechnicznej tj. 1) Wykonanie instalacji teletechnicznej oraz zasilającej rzutnik i ekran w pomieszczeniach po banku w obiekcie dydaktycznym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4, 2) Remont instalacji teletechnicznej w : a) Studenckim Domu Marynarza „Korab” AM w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8, b) Studenckim Domu Marynarza „Pasat” AM w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9, c) pomieszczeniu 206 a w obiekcie dydaktycznym AM w Szczecinie ul. Henryka Pobożnego 11 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. SDM Pasat i Korab ul. Starzyńskiego 8 i 9 Montaż access pointów, wymiana dwóch pionów przewodu FTP kat. 6a na każdym piętrze w SDM KORAB, montaż zarządzanego przełącznika POE 48 Ethernet 4sfp, wymiana 60 sztuk urządzeń do transmisji danych cyfrowych access point. 1.2. Budynek Dydaktyczny ul. Szczerbcowa 4: Wykonanie instalacji LAN w pomieszczeniach po banku adaptowanych na sale wykładowe, w tym: montaż szafy dystrybucyjnej i jej wyposażenie, montaż tablic rozdzielczych, montaż koryt kablowych, ułożenie przewodów FTP kat. 6a, montaż gniazd RJ45, wykucie bruzd i otworów do mocowania gniazd abonenckich podłogowych, montaż gniazd, przewodów instalacji 230V, podłączenie przewodu, wykonanie opisów. Wykonanie instalacji i montaż uchwytów do rzutnika w pomieszczeniach po banku adaptowanych na sale wykładowe, w tym: montaż uchwytów pod rzutniki, montaż tablic do rzutników, montaż koryt kablowych, wykucie bruzd i otworów, montaż gniazd, przewodów instalacji 230V, podłączenie przewodu, wykonanie opisów. 1.3. Budynek Dydaktyczny Pobożnego 11: pom. 206 montaż koryt kablowych, montaż puszek natynkowych, montaż gniazd RJ45 w puszkach i panelu krosowym, ułożenie przewodu FTP kat. 6a, podłączenie przewodu, wykonanie opisów, montaż koryt i gniazd 230V natynkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 7 SIWZ), Przedmiar Robót- pomocniczo (zał. nr 8 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 9 do SIWZ). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego w formie pisemnej, lub faksowej (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: at@am.szczecin.pl do dnia 24.07.2018 r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Prace instalacyjne elektryczne / teletechniczne,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314320-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/272-09/18 na wykonanie instalacji teletechnicznej, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach