Przetargi.pl
1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Telatynie w okresie 01.09.2016r. -30.06.2017r. 2. Przygotowanie posiłków dla uczniów Szkół Gminy Telatyn oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum im. Jana Pawła II i Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2016r. -30.06.2017r.

Gimnazjum im. Jana Pawla II w Telatynie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-652 Telatyn, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0846613116
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Jana Pawla II w Telatynie
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 22 22
    22-652 Telatyn, woj. lubelskie
    tel. 0846613116
    REGON: 95042327400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum.telatyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Telatynie w okresie 01.09.2016r. -30.06.2017r. 2. Przygotowanie posiłków dla uczniów Szkół Gminy Telatyn oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum im. Jana Pawła II i Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2016r. -30.06.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Telatynie w okresie 01.09.2016r. -30.06.2017r Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych i wychowawczych obejmować będzie: 1/ sale szkolne 14 (910 m2) 2/ łazienki - 9, ubikacje - 18 / mycie ścian i posadzek/ ( 70 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (475 m2) 4/ teren przylegający / boisko, drogi dojazdowe i chodniki / ( 5000 m2) 2. Mycie okien i osłon oświetleniowych - 4 razy w roku październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki PCV, glazura i terakota. W toaletach występuje terakota lub lastriko: 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin 2/ czyszczenie powierzchni podłogowych 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi , kaloryferów i itp. 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej i lamperii , armatury luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz - w części dydaktycznej okna otwierają się do wewnątrz i ich wysokość licząc od podłogi nie przekracza 3,5m.powierzchnia ok. 300m2 W hali gimnastycznej przeszklenia i okna uchylne sięgają do wysokości 6,0m powierzchnia ok.75m2 / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien i wysokości 7/ pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień / 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły i koszenie trawy około 2500m2 (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Gimnazjum a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach ,na korytarzach i rabatkach - w tym, w okresie ferii , wakacji i dbałość o ogródek przyszkolny, 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych ,dyskotek i uroczystości szkolnych /akademie ,wybory , zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Gimnazjum w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Gimnazjum), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b)nadzorowanie pracy dzwonka automatycznego, w sytuacjach awaryjnych dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Gimnazjum) d) nadzór nad szatniami e) pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły. f) otwiera i zamyka budynek Gimnazjum oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jego zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. .stoliki i krzesełka zamki, spłuczki udrażnianie rur i armatury łazienkowej itp. - zlecone przez Dyrektora Gimnazjum. Zakup potrzebnych materiałów do naprawy będzie po stronie Zamawiającego . 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek (rolka kolorowa) , papier toaletowy (szary lub kolorowy), mydło w płynie oraz ubrania ochronne dla siebie i swoich pracowników. 10. Wykonywanie niezbędnych prac porządkowych w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy) w 2016r do 31.07.2017r oraz prac mających na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2016/17r oraz innych prac zleconych przez Dyrektora Gimnazjum a dotyczących utrzymania czystości w Gimnazjum i otoczeniu . Informacje pomocne do kalkulacji kosztów dla Wykonawcy : - do szkoły uczęszcza około 100 uczniów w klasach I -III . W szkole pracuje około 15 nauczycieli i pracowników. - zajęcia szkolne prowadzone są od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 1530 - szkoła nieodpłatnie udostępnia pomieszczenia gospodarcze pracownikom Wykonawcy na materiały, sprzęt i urządzenia potrzebne do wykonywania usługi . - nieodpłatnie zapewnia ujęcie ciepłej i zimnej wody oraz energię elektryczną. - szkoła nieodpłatnie zabezpiecza kontenery na śmieci , które są opróżniane jeden raz w miesiącu. 2. Przygotowanie posiłków dla uczniów Szkół Gminy Telatyn oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum im. Jana Pawła II i Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2016r. -30.06.2017r. Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Przygotowywanie i podawanie posiłków dla uczniów Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Telatynie i przygotowanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Poturzynie i Żulicach oraz obsługa i eksploatacja kuchni wraz ze stołówką codziennie za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych i wychowawczych obejmować będzie: 1/ zbieranie pieniędzy od dzieci na zakup produktów żywnościowych na potrzeby stołówki z zastosowaniem przepisów Art. 67a ust. 3-4 Ustawy o Systemie Oświaty z dnia 7 września 1991r. oraz ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz.2164 ) 2/ opracowywanie tygodniowych jadłospisów z wyliczeniem wartości kalorycznych i podaniem gramatury posiłków . Uwaga! Odrębnie dla Gimnazjum w Telatynie i Szkół Podstawowych w Telatynie , Poturzynie i Żulicach 3/ gotowanie posiłków zgodnie z tygodniowymi jadłospisami - zatwierdzonymi przez Dyrektora Gimnazjum oraz przedstawiciela Rady Rodziców. 4/ podawanie posiłków w godzinach i ilości ustalonej przez Dyrektora Gimnazjum 5/ sprzątanie i mycie naczyń 6/ utrzymywanie w należytym stanie technicznym i sanitarnym pomieszczeń kuchni, stołówki oraz wyposażenia 2. Posiłki przygotowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i standardami żywieniowymi dotyczącymi dzieci i młodzieży szkolnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia (tekst jednolity Dz. U. z 2015r poz.1256 ) 3. Przy zakupie produktów żywnościowych stosować przepisy ustawy o zamówieniach publicznych. 4. Każdego miesiąca rozliczać koszty posiłków - informacje przedkładać Dyrektorowi Gimnazjum, Radzie Rodziców . Dyrektor Gimnazjum, przedstawiciele Rady Rodziców oraz osoby upoważnione przez Dyrektora Gimnazjum mają prawo kontroli dokumentacji Wykonawcy w zakresie wykonywanej usługi, zaś w przypadku nie udostępnienia dokumentacji lub niezgodnego jej prowadzenia z niniejszą SIWZ z Wykonawcą zostanie rozwiązana umowa o usługę z jego winy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do obsługi osoby posiadające stosowne i aktualne badania lekarskie. Ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan sanitarny kuchni i stołówki, w tym realizuje postanowienia i decyzje dotyczące funkcjonowania i obsługi kuchni oraz stołówki szkolnej. Zapewnić uczniom terminowe wydawanie posiłków. 6. Zakres prac obejmuje ponadto następujące czynności: 1)Porządkowanie i dezynfekcja urządzeń kuchennych i naczyń 2)Mycie otworów okiennych w pomieszczeniach kuchni, stołówki oraz pomieszczeń pomocniczych. 3) Dbałość o czystość ścian i powierzchni podłogowych - w miarę potrzeby wykonuje malowanie ścian. 7. Zamawiający zabezpiecza dostawy energii elektrycznej do urządzeń zainstalowanych w kuchni na własny koszt. 8. Wykonawca: 1)Odpowiada za należyty stan urządzeń kuchennych i naczyń. Remonty bieżące i uzupełnianie stanu naczyń wykonuje na bieżąco i we własnym zakresie 2)W przypadku awarii urządzeń technicznych powierzonych wykonawcy spowodowanych jego winą - remontu dokonuje we własnym zakresie 3) Wykonawca na własny koszt wyposaża kuchnię w niezbędne mu do pracy urządzenia techniczne dostosowane do innych źródeł zasilania niż elektryczne. 4)Wykonawca z własnych środków zakupuje gaz . 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych - odpowiada przed jednostkami kontrolującymi. 6)Wykonawca z własnych środków wyposaża kuchnię i stołówkę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla pracujących osób 7)W przypadku przygotowania posiłków dla osób nie będących uczniami klas 0 - VI Szkół Podstawowych w Telatynie , Poturzynie i Żulicach lub I-III Gimnazjum pobiera za nie pełną odpłatność z uwzględnieniem kosztów lokalowych, amortyzacji, energii i obsługi. ? pobranej kwoty za posiłki z tytułu eksploatacji kuchni, ceny energii, należy przekazać na konto Urzędu Gminy w rozliczeniu miesięcznym w terminie 7 dni. 8)Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum nieodpłatnie obsłużyć uroczystości , zajęcia szkolne i imprezy środowiskowe ( choinka szkolna, zakończenie szkoły i inne organizowane przez Radę Rodziców) w dniach wolnych od pracy oraz wykonywać inne prace zlecone przez Dyrektora Gimnazjum a związane z prowadzeniem i obsługą kuchni oraz stołówki. 9)W przypadku zmniejszenia liczby osób korzystających z posiłków w okresie obowiązywania umowy kwota ustalona w przetargu zostanie pomniejszona o odpowiedni %. Informacje pomocne do kalkulacji kosztów dla Wykonawcy : - szkoła nieodpłatnie udostępnia pomieszczenia kuchni wraz z urządzeniami ( dwa kotły parowe elektryczne , zestaw kociołków przechylnych ,dwie patelnie elektryczne ,wilk do mielenia mięsa wraz z przystawkami do warzyw, obieraczka do ziemniaków, bemary, 2 kuchenki gazowo- elektryczne, lodówki, zamrażarki oraz inny drobny sprzęt gastronomiczny) i stołówki pracownikom Wykonawcy . - nieodpłatnie zapewnia ujęcie ciepłej i zimnej wody oraz energię elektryczną. - szkoła nieodpłatnie zabezpiecza kontenery na śmieci , które są opróżniane jeden raz w miesiącu. Liczba dzieci korzystająca ze stołówki ( dwa dania ) - ok. 350 CPV: 55523100-3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747600004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja zatrudnienia minimum jednej osoby z terenu Gminy Telatyn oddzielnie dla każdej części zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum.telatyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach