Przetargi.pl
1. Usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym za wyjatkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne - okresie styczeń 2021 - grudzień 2022. 2. Usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne łącznie z ich przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym - w tym okresie styczeń 2021 - grudzień 2022r.

Starostwo Powiatowe w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2754648, 2758918 , fax. 242 754 806
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
    ul. Świętokrzyska
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2754648, 2758918, fax. 242 754 806
    REGON: 61101920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/przetargi/index/id/1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym za wyjatkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne - okresie styczeń 2021 - grudzień 2022. 2. Usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne łącznie z ich przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym - w tym okresie styczeń 2021 - grudzień 2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest dwuczęściowy. 2. W części I przedmiotem zamówienia jest: 1) usuwanie w latach 2021-2022 z dróg publicznych na terenie Powiatu Sierpeckiego oraz parkowanie pojazdów na prowadzonym przez wykonawcę parkingu w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.) z wyłączeniem pojazdów przewożących ładunki niebezpieczne; 2) wydawanie pojazdu po okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za jego usunięcie i przechowywanie; 3) powiadamianie Starosty Sierpeckiego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 130a ust 10 ustawy - o przypadku nieodebrania pojazdu. 3. W części II przedmiotem zamówienia jest świadczenie w latach 2021-2022 usługi usunięcia z dróg publicznych na terenie powiatu sierpeckiego oraz parkowania pojazdów, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.), przy czym są to wyłącznie pojazdy przewożące ładunki niebezpieczne. 4. Definicję drogi zawiera art. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym: droga - wydzielony pas terenu składający się z jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt. 5. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50118110-9 usługi holownicze oraz 98351100-9 usługi parkingowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź dwie części. 1. Holowanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg publicznych na terenie powiatu sierpeckiego w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110) należy od 21.08.2011 r. do zadań własnych powiatu. 2. Od Wykonawcy usługi w części I zamówienia wymaga się, aby: a) Dysponował odpowiednio wyposażonymi i oznakowanymi pojazdami przeznaczonymi do usuwania i przemieszczania pojazdów; b) Dysponował parkingiem położonym w granicach administracyjnych m. Sierpca zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich z całodobowym dozorem, monitoringiem, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2, wyposażonego w garaż (z zamykanymi drzwiami dla samochodów z uszkodzeniami powypadkowymi na nie mniej niż 2 samochody osobowe), oświetlonego od zmierzchu do świtu, o nawierzchni utwardzonej, ogrodzonego trwale, z wjazdem na parking bezpośrednio z drogi publicznej, c) Wykonywał niezwłocznie i starannie każdą dyspozycję usunięcia pojazdu, d) Umieszczał usunięty pojazd na parkingu własnym, zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich poprzez trwałe ogrodzenie, całodobowy dozór, oświetlenie i monitoring. e) Powiadamiał niezwłocznie o usunięciu pojazdu z drogi Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Sierpcu i przekazywał kopię dyspozycji usunięcia. f) O nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie 3 miesięcy od dnia jego usunięcia, ale nie później niż 3. dnia od dnia upływu tego terminu, powiadamiał Starostę oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia. g) Prowadził ewidencję pojazdów usuniętych z dróg, przyjętych na parking i wydanych z parkingu. 3. Od Wykonawcy usługi w części II zamówienia wymaga się, aby: a) Dysponował odpowiednio wyposażonymi i oznakowanymi pojazdami przeznaczonymi do usuwania i przemieszczania pojazdów; b) Dysponował parkingiem położonym na terenie powiatu sierpeckiego poza granicami administracyjnymi m. Sierpca spełniającym warunki podane w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.11.2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1293), c) Wykonywał niezwłocznie i starannie każdą dyspozycję usunięcia pojazdu, d) Umieszczał usunięty pojazd na parkingu własnym, zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich poprzez trwałe ogrodzenie, całodobowy dozór, oświetlenie i monitoring. e) Powiadamiał niezwłocznie o usunięciu pojazdu z drogi Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Sierpcu i przekazywał kopię dyspozycji usunięcia. f) O nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie 3 miesięcy od dnia jego usunięcia, ale nie później niż 3. dnia od dnia upływu tego terminu, powiadamiał Starostę oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia. g) Prowadził ewidencję pojazdów usuniętych z dróg, przyjętych na parking i wydanych z parkingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej "rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009"
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Oferty wraz z formularzem kalkulacji ceny ofertowej dla części I i II, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 4. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach