Przetargi.pl
1) „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 170 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy (w celu sfinansowania wydatków na wkład krajowy w realizację projektów finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej)”. 2) „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 930 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”.

Gmina Karczmiska ogłasza przetarg

  • Adres: 24310 Karczmiska, ul. Centralna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 287 026 , fax. 81 8287026 w. 25
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczmiska
    ul. Centralna 17
    24310 Karczmiska, woj. lubelskie
    tel. 818 287 026, fax. 81 8287026 w. 25
    REGON: 43101968400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 170 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy (w celu sfinansowania wydatków na wkład krajowy w realizację projektów finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej)”. 2) „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 930 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dwóch usług udzielenia i obsługi kredytu, z tego: 1) „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 170 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy (w celu sfinansowania wydatków na wkład krajowy w realizację projektów finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej)”. 2) „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 930 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”. Uwaga: W przypadku skutecznego wyboru Wykonawcy zostaną zawarte odrębne umowy na każde z wymienionych powyżej zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Okres kredytowania – od dnia zawarcia umowy do 20 listopada 2032 r. 2) Okres karencji przy spłacie kredytu – do 20 lipca 2019 r. 3) Spłata kapitału w okresie od 20.07.2019 r. do 20.11.2032 r., w następujących terminach i kwotach: Kredyt w kwocie 170 000,00 zł Lp. Data spłaty Wysokość raty kapitału (w zł) 1. 20.07.2019 15 000,00 2. 20.11.2019 15 000,00 3. 20.07.2020 15 000,00 4. 20.11.2020 15 000,00 5. 20.07.2021 2 500,00 6. 20.07.2022 2 500,00 7. 20.07.2023 3 000,00 8. 20.02.2024 13 000,00 9. 20.05.2024 13 000,00 10. 20.07.2024 13 000,00 11. 20.11.2024 13 000,00 12. 31.03.2025 12 500,00 13. 30.06.2025 12 500,00 14. 30.09.2025 12 500,00 15. 30.12.2025 12 500,00 RAZEM 170 000,00 Kredyt w kwocie 930 000,00 zł Lp. Data spłaty Wysokość raty kapitału (w zł) 1. 20.07.2019 10 000,00 2. 20.11.2019 10 000,00 3. 20.07.2020 10 000,00 4. 20.11.2020 10 000,00 5. 20.07.2021 2 500,00 6. 20.07.2022 2 500,00 7. 20.07.2023 2 000,00 8. 20.07.2024 14 000,00 9. 20.11.2024 14 000,00 10. 20.07.2025 20 000,00 11. 20.11.2025 20 000,00 12. 20.02.2026 22 500,00 13. 20.05.2026 22 500,00 14. 20.07.2026 22 500,00 15. 20.11.2026 22 500,00 16. 20.02.2027 25 000,00 17. 20.05.2027 25 000,00 18. 20.07.2027 25 000,00 19. 20.11.2027 25 000,00 20. 20.02.2028 25 000,00 21. 20.05.2028 25 000,00 22. 20.07.2028 25 000,00 23. 20.11.2028 25 000,00 24. 20.02.2029 31 250,00 25. 20.05.2029 31 250,00 26. 20.07.2029 31 250,00 27. 20.11.2029 31 250,00 29. 20.02.2030 31 250,00 30. 20.05.2030 31 250,00 31. 20.07.2030 31 250,00 32. 20.11.2030 31 250,00 33. 20.02.2031 31 250,00 34. 20.05.2031 31 250,00 35. 20.07.2031 31 250,00 36. 20.11.2031 31 250,00 37. 20.02.2032 37 500,00 38. 20.05.2032 37 500,00 39. 20.07.2032 37 500,00 40. 20.11.2032 37 500,00 RAZEM 930 000,00 4) Oprocentowanie liczone od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na zmiennej stawce WIBOR 3M plus stała marża banku. Dla obliczenia ceny oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 02.11.2018 r., opublikowaną przez Stowarzyszenie Rynków Finansowych ACI Polska oraz datę udzielenia kredytu – 30.11.2018 r. 5) Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok liczy365/366 dni. 6) Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania umowy. 7) Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo w okresie od podpisania umowy do 30.11.2018 r. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu, po uprzednim zawiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty, w terminie 7 dni przed jej realizacją oraz możliwość przesunięcia spłaty rat kapitałowych kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania lub poza ten okres, bez naliczania przez Wykonawcę z tego tytułu prowizji rekompensacyjnej. 9) Zamawiający zapłaci bankowi jednorazową prowizję przygotowawczą liczoną od całkowitej kwoty kredytu w wysokości do 0,5 %. Poza prowizją przygotowawczą Zamawiający nie przewiduje żadnych innych prowizji i opłat związanych z wykonaniem umowy. Prowizja przygotowawcza zapłacona zostanie w dniu uruchomienia kredytu. 10) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11) Dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Gminy Karczmiska, tj. uchwała budżetowa, uchwały i zarządzenia zmieniające budżet, sprawozdania budżetowe oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Karczmiska https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tej ustawy, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw, zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach