Przetargi.pl
1. Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Soły w Hecznarowicach gm. Wilamowice. 2. Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Soły w Kobiernicach gm. Porąbka

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 33 8610331, 33 8636411 , fax. +48 33 8610334
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 33 8610331, 33 8636411, fax. +48 33 8610334
    REGON: 368302575
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Soły w Hecznarowicach gm. Wilamowice. 2. Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Soły w Kobiernicach gm. Porąbka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prace objęte przedmiarem i kosztorysem zlokalizowane są na lewym wale przeciwpowodziowym rzeki Soły w km 4+227 w Hecznarowicach. Wykonanie robót: - Roboty ziemne – wykopy liniowe o ścianach pionowych, z ręcznym wydobyciem urobku, kategoria gruntu III - IV, - Zasyp wykopów obiektowych, grunt kategorii III - IV, - Ścinanie drzew piłą mechaniczną  16-25 i 46-55 cm, wraz z karczowaniem pni - Skucie nierówności betonu, głębokość do 5 cm, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, - Deskowanie przyczółka wylotowego, - Zbrojenie konstrukcji betonowych, ściany pionowe i poziome przyczółka wylotowego, zbrojenie, Fi 8mm, - Naprawa przyczółka wylotowego - budowle żelbetowe o objętości 1,01-10,0 m3, - Naprawa przyczółka wlotowego wraz z naprawą spoinowania od wewnątrz przewodu przepustu. Masa cementowo – polimerowa wraz z przygotowaniem podłoża – gruntowanie. Ręczna reprofilacja (uzupełnienie ubytków betonu), gr. do 10 cm. - Demontaż starych uszkodzonych klap stalowych 1500 mm, - Zakup i zamontowanie klap zwrotnych z polietylenu wysokiej gęstości PEHD z uszczelką silikonową, światło przewodu 1500 mm, - Wykonanie naprawy ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych typu "Krata", płyty 90x60x10cm na podsypce żwirowejgrubości 10 cm wraz z rozbiórką zniszczonych ubezpieczeń betonowych, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, - Zabezpieczenie niecki wypadowej - wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut podwodny z kamienia ciężkiego (wypełnienie wyrwy), - Zabezpieczenie niecki wypadowej - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, kołki i słupki Fi 10-12cm, długości 1,5 m, grunt kategorii III, - Uzupełnienie betonem B-30 płyty dennej niecki wypadowej. 2. Prace objęte przedmiarem i kosztorysem zlokalizowane są na lewym wale przeciwpowodziowym rzeki Soły w km 3+185 w Kobiernicach. Wykonanie robót: - Roboty ziemne – wykopy liniowe o ścianach pionowych, z ręcznym wydobyciem urobku, kategoria gruntu III - IV, - Zasyp wykopów obiektowych, grunt kategorii III - IV, - Oczyszczenie z namułu przewodów przepustów rurowych  1500 mm, zamulenie do wysokości 1/3, - Skucie nierówności betonu, głębokość do 5 cm, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, - Deskowanie przyczółka wylotowego, - Zbrojenie konstrukcji betonowych, ściany pionowe i poziome przyczółka wylotowego, zbrojenie, Fi 8mm, - Naprawa przyczółka wylotowego - budowle żelbetowe o objętości 1,01-10,0 m3, - Naprawa przyczółka wlotowego wraz z naprawą spoinowania od wewnątrz przewodu przepustu. Masa cementowo – polimerowa wraz z przygotowaniem podłoża – gruntowanie. Ręczna reprofilacja (uzupełnienie ubytków betonu), gr. do 10 cm. - Demontaż starych uszkodzonych klap stalowych 1500 mm, - Zakup i zamontowanie klap zwrotnych z polietylenu wysokiej gęstości PEHD z uszczelką silikonową, światło przewodu 1500 mm, - Wykonanie naprawy ubezpieczenia z narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego lub średniego, na skarpach przy wylocie z przepustu. Rozbiórka istniejącego narzutu z ponownym ułożeniem na „lico”. Uzupełnienie ubytków kamienia. Wykonanie spoinowania narzutu zaprawą i betonem B-25, - Wykonanie ubezpieczenia skarp rowu odpływowego z płyt ażurowych typu "Krata", płyty 90x60x10 cm na podsypce żwirowej grubości 10 cm.wraz z rozbiórką zniszczonych ubezpieczeń betonowych, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, - Naprawa schodów skarpowych - uzupełnienie ubytków betonu, Należy uwzględnić w kosztach oferty wykonanie oprowadzenia wody na czas wykonywania robót związanych z naprawą śluzy wałowej (grodza, kanał obiegowy, rurociąg, koryto drewniane, pompowanie wody z wykopu itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi ono 2 000 złotych. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert tj. przed godziną 09:00 w dniu składania ofert wnieść wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12 - 23 Pzp .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu do oferty należy załączyć: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia ( w formie elektronicznej opatrzonego podpisem elektronicznym ) zwanego dalej (JEDZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów JEDZ składa także ten inny podmiot. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa również JEDZ dotyczące tych podmiotów. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia również JEDZ dotyczący podwykonawców. Zasady i sposób wypełnienia JEDZ jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu zamieszczenia przedmiotowego postępowania a także znajduję się w wyjaśnieniach Urzędu Zamówień Publicznych na stronie Urzędu, w Repozytorium Wiedzy, w zakładce Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. 2. JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających JEDZ wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. JEDZ należy przesłać na adres email: JEDZ-KR@wody.gov.pl a) Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. b) Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego, w szczególności w jednym z ww. formatów. c) Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. d) Podpisany dokument elektroniczny JEDZ powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. Wykonawca przesyła zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na adres poczty elektronicznej JEDZ-KR@wody.gov.pl w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego JEDZ dotyczy oraz nazwę wykonawcy albo dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy. Wykonawca, przesyłając JEDZ, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ. e) Datą przesłania JEDZ będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ z serwera pocztowego zamawiającego. f) Obowiązek złożenia JEDZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób określony powyżej dotyczy również JEDZ składanego na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; w takim przypadku Zamawiający nie wymaga szyfrowania tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach