Przetargi.pl
1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej K1-65MP w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera. 2.Remont istniejącej nawierzchni masą mineralno- bitumiczną w ilości 20 ton w miejscach uszkodzeń. 3. Uzupełnienie podbudowy tłuczniem w ilości 20 ton w miejscach uszkodzeń.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 87 600, , fax. 18 26 87 629
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 26 87 600, , fax. 18 26 87 629
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej K1-65MP w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera. 2.Remont istniejącej nawierzchni masą mineralno- bitumiczną w ilości 20 ton w miejscach uszkodzeń. 3. Uzupełnienie podbudowy tłuczniem w ilości 20 ton w miejscach uszkodzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej K1-65MP w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera. 2)Remont istniejącej nawierzchni masą mineralno- bitumiczną w ilości 20 ton w miejscach uszkodzeń. 3)Uzupełnienie podbudowy tłuczniem w ilości 20 ton w miejscach uszkodzeń. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy zastosowaniu emulsji asfaltowej modyfikowanej i grysów. Przewidywana ilość zużycia emulsji asfaltowej to 18 ton. Remont cząstkowy nawierzchni jest to zabieg techniczny do natychmiastowego wykonania, obejmujący małe powierzchnie, służący usuwaniu uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz pozwalający na zahamowanie procesu powiększania się uszkodzonej powierzchni i uzyskanie równej nawierzchni. Wykonanie remontów należy wykonywać tylko przy użyciu remonterów. Rozliczenie będzie następowało na podstawie rzeczywistego zużycia materiałów. Remont nawierzchni masą mineralno-asfaltową obejmuje oczyszczenie nawierzchni w miejscach uszkodzeń, w razie potrzeby wyrównanie i uzupełnienie podbudowy tłuczniem oraz uzupełnienie uszkodzeń masą mineralno-asfaltową. Przewidywane zużycie masy mineralno-asfaltowej 20 ton oraz tłucznia w ilości 20 ton. Każdorazowy wyjazd w teren należy zgłosić Zamawiającemu. Dla prawidłowego rozliczenia zużycia materiału oraz zakres wykonywanych remontów przed i po zakończonej pracy będzie kontrolowany przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania robót - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych) 2.Wykonawca może wnieś wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem Remont cząstkowy dróg 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty (może być również w oddzielnej kopercie) 7.Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium na cały okres związania ofertą. 8.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 9.Zasady zwrotu wadium oraz jego utracie określa art. 46 ust. 1-5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)a) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty ( w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza,b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, Zobowiązanie podmiotu trzeciego - (jeśli dotyczy) - załącznik nr 5, Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach