Przetargi.pl
1) Przeprowadzenie lustracji dla spółdzielni socjalnych na potrzeby projektu: „ROWES – kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Przeprowadzenie lustracji dla spółdzielni socjalnych na potrzeby projektu: „ROWES – szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35959 Rzeszów, ul. Szopena
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 178 520 611
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51
    35959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8520600, 8520610, fax. 178 520 611
    REGON: 69026033085969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) Przeprowadzenie lustracji dla spółdzielni socjalnych na potrzeby projektu: „ROWES – kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Przeprowadzenie lustracji dla spółdzielni socjalnych na potrzeby projektu: „ROWES – szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym kody CPV) określa: Część nr 1 Przeprowadzenie lustracji dla spółdzielni socjalnych na potrzeby projektu: „ROWES – kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym kody CPV) określa: Załącznik nr 1 do siwz – Opz dla części nr 1 Załącznik nr 4 do siwz - wzór umowy dla części nr 1 Część nr 2 Przeprowadzenie lustracji dla spółdzielni socjalnych na potrzeby projektu: „ROWES – szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym kody CPV) określa: Załącznik nr 2 do siwz – opz dla części nr 2 Załącznik Nr 5 do siwz - Wzór umowy dla części nr 2 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. 3. Wykonawca przeprowadzi lustrację zgodnie z: - Ustawą z dnia 16.09.1982r. "Prawo spółdzielcze" (tekst jednolity DZ.U. 2017 poz., 1560,z późn. zm. ), z uwzględnieniem ewentualnych zmian w ustawie po podpisaniu umowy; -Instrukcją o lustracji organizacji spółdzielczych zatwierdzoną uchwałą nr 9/2010 z dnia 01.07.2010 Zgromadzenia Ogólnego Krajowej Rady Spółdzielczej z uwzględnieniem ewentualnych zmian w instrukcji; - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2006 r. „o spółdzielniach socjalnych” (Dz. U. poz. 651, z późn. zm.), z uwzględnieniem ewentualnych zmian w ustawie po podpisaniu umowy. 4. W procesie lustracji pełnej dla spółdzielni socjalnych mają zostać sprawdzone trzy aspekty: - legalność tj. zgodność działania z obowiązującymi przepisami prawa, statutu, regulaminami i uchwałami organów statutowych spółdzielni oraz zawartymi umowami - gospodarność tj. celowość i oszczędność w dysponowaniu środkami na zasadach rachunku ekonomicznego przy zapewnieniu korzyści członkom spółdzielni oraz wykazywanej należytej dbałości o właściwe zabezpieczenie majątku - rzetelność tj. dokumentowanie czynności zgodnie ze stanem rzeczywistym. 5. Celem lustracji jest: 1) sprawdzenie przestrzegania przez spółdzielnię przepisów prawa i postanowień statutu; 2) zbadanie przestrzegania przez spółdzielnię prowadzenia przez nią działalności w interesie ogółu członków; 3) kontrola gospodarności, celowości i rzetelności realizacji przez spółdzielnię jej celów ekonomicznych, socjalnych oraz kulturalnych; 4) wskazywanie członkom na nieprawidłowości w działalności organów spółdzielni; 5) udzielanie organizacyjnej i instruktażowej pomocy w usuwaniu stwierdzonych nieprawidłowości oraz w usprawnieniu działalności spółdzielni. 6. W ramach części nr 1 jest 7 spółdzielni, w ramach części 2 jest 5 spółdzielni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79200000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru - załącznik nr 6 do siwz). UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody Wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oferta wspólna: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Oferta musi zawierać następujące elementy: 4.1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, Załącznik nr 3 do siwz - w tym cena całkowita, cena brutto za przeprowadzenie lustracji dla poszczególnej spółdzielni, czas wykonania lustracji. 4.2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 6 do siwz; 4.3) Jeżeli jest to konieczne - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4.4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 6 do siwz) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp); 4.6) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną