Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „ Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej”

Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3324019, 3316199 , fax. 322 316 212
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
    ul. Zwycięstwa 36
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3324019, 3316199, fax. 322 316 212
    REGON: 27816576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowiskogliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „ Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje dwie części zamówienia: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – ROBOTY INSTALACYJNE 1). drenaż odcieków z rur PE DN 150 mm perforowanych o długości 333,5 mb , 2). rurociąg z PCV DN 300 mm rury pełne o długości 265,5 mb , 3). rurociąg tłoczny PE Dz 125 mm o długości 382 mb 4). przepompownia odcieków P-A 1500 mm , H=3,5 m wyposażona w 2- pompy q-12,1 dm3/s, H-12,7 m , P-4,4 kW , 5). studnie połączeniowe DN 1000mm – 4 szt. DN 1500 mm – 1szt, PE DN 600 mm – 6 szt. PE DN 400 mm – 1 szt , 6). studnia kaskadowa PE DN 600 mm – 2 szt. 7). studnie rewizyjne DN 400 mm z PE , h -1500 mm na drenażu opaskowym odcieków - 5 szt. 8). zasuwy fi 300 mm nożowe - 7 szt. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 –ROBOTY BUDOWLANE + TOWARZYSZĄCE 1). budowa zbiornika na odcieki – otwartego o max pojemności – V= 1090 m3 , wymiar w koronie 51,0 x 17,0 m ,nachylenie skarp 1:1,5 , - układ warstw umocnienia skarp i dna zbiornika : płyta betonowa pełna 300x15ox15, geowłóknina 400g/m2, podsypka gr, w-w 10 cm, geowłóknina 400 g/m2, folia PEHD gr. 2 mm, geowłóknina 400 g/m2, podsypka gr. w-w 10 cm, - wyloty DN 300 prefabrykowane – 2 szt., schody skarpowe , - drenaż podfoliowy pośredni DN 200 PCV – 132 mb ,- drenaż podfoliowy pod dnem DN 200 PCV – 92 mb , - studnia drenażowa DN 425 – 1 szt. 3. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, oddzielnie na każdą część zamówienia. 4. Roboty budowlane, instalacyjne stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b) Dokumentacją Projektową. c) Przedmiarem robót, d) SIWZ , e) należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną.Szczegółowe wymagania dotyczące użycia materiałów i sposobu wykonania robót oraz wymagań jakościowych ich wykonania i odbioru zawiera „SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH”, stanowiąca załącznik do SIWZ. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz.U. Nr 92, poz. 881), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z dnia 09.03.2011r. 5. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren. - zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego/ich wywóz. - zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców. 6.Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane, instalacyjne związane z realizacją robót objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1666 z późn.zm. ). Wykonawca lub podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej wymaganą przez zamawiającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę , odpowiednio dla części zamówienia , tj. : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 – co najmniej 3 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót instalacyjnych. Dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 – co najmniej 4 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót budowlanych. 2) Roboty budowlane, instalacyjne będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku do umowy pn.: „Wykaz pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne zatrudnionych na podstawie umowy o pracę” , które zostały wskazane przez Wykonawcę, zwane dalej „ Pracownikami wykonującymi roboty budowlane, instalacyjne”. 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący roboty budowlane, instalacyjne będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm. ) . 4) Zamawiający może żądać, aby Wykonawca w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia pisemnego zawiadomienia , przedłożył Zamawiającemu: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty budowlane, instalacyjne . Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, godnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, nr Pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 10 % kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy ) za każdy dzień w trakcie realizacji umowy , w którym nie dopełniono wymogu, za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 15 000,- PLN Dla CZĘSCI zamówienia nr 2 - 15 000,-PLN W przypadku przyjęcia do wykonania przez Wykonawcę kilku/ wszystkich części zamówienia, wymagania odnośnie wysokości wadium dla poszczególnych części zamówienia podlegają zsumowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków, o których mowa powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta musi zawierać: a) Wypełniony w pełnym zakresie formularz OFERTY , z podaniem wynagrodzenia ofertowego brutto, z rozbiciem na kwotę netto i podatek VAT na załączniku nr 1 do SIWZ b) Oświadczenia wskazane w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 SIWZ na załączniku nr 2 i nr 3. c) Wykaz wykonanych robót budowlanych na załączniku nr 5 do SIWZ zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. Vust.1 pkt 2 lit.c 1/ SIWZ. d) Kosztorys ofertowy wg dołączonego przedmiaru robót . e) Harmonogram rzeczowo -finansowy realizacji zadania. f) Parafowany projekt umowy na załączniku nr 10 do SIWZ . g) oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego na załączniku nr 9 do SIWZ h) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium w wysokości : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1- 15 000 PLN Dla CZĘSCI zamówienia nr 2 - 15 000 PLN i) stosowne Pełnomocnictwo(a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru. j) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, żąda złożenia już w ofercie w oparciu o art. 26 ust. 2f ustawy PZP następujących dokumentów : 1.5.1. wykazu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 1 robotę instalacyjną o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto. Robota ta w swoim zakresie powinna zawierać sieć wod-kan i urządzenia tj.: pompownie, studnie. - dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 1 robotę budowlaną o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto. Robota te w swoim zakresie powinna zawierać: Budowę zbiornika o poj. min. 500 m3. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawidłowo ukończone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w rozdz. V 1. 2) lit c SIWZ na załączniku nr 5 do SIWZ. Uwaga: Dowodami , o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzić będą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane , były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach