Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „ Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej”

Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3324019, 3316199 , fax. 322 316 212
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
    ul. Zwycięstwa 36
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3324019, 3316199, fax. 322 316 212
    REGON: 27816576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowiskogliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „ Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje dwie części zamówienia: CZĘŚĆ 1 – ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE 1/ budowa zbiornika na wody deszczowe - otwartego chłonno- odparowującego o max pojemności V-1250 m3 , skarpy i dno wyłożone płytami wielootworowymi o wymiarach 100 x75 x12,5 cm, na podsypce gr. 10 cm i geowłókninie 400g/m2 , wloty i wyloty prefabrykowane z żelbetonu 2/ przebudowa zjazdu z kwatery składowiska – długość 42 m o nawierzchni z tłucznia 3/ likwidacja rowu opaskowego na odcinku 188 mb - rozebranie umocnienia skarp i dna rowu i zasypaniu z zagęszczeniem 4/ montaż pompowni S/Sp z polimerobetonu fi 1200 mm H=4,8 m wyposażonej w dwie pompy q=23,9 dcm3 /s, H=5,45m. P=2,0 kW z komorą zasuw DN2000, 5/ montaż pompowni Pd z polimerobetonu fi 1500 mm, H=5,9 m, wyposażonej w dwie pompy q=27,85 dcm3/s, H= 13,6 m, P=5,9 kW z komorą zasuw DN 2000, 6/ ułożenie rurociągu grawitacyjno-tłocznego PE 100 SDR 17 Dz 180 mm o długości 399mb, 7/ montaż studni betonowej DN 1000 mm-9 szt., 1200 mm- 1 szt., 1500 mm- 1 szt. 8/ ułożenie koryt ściekowych z betonu zbrojnego h= 0,5 m o długości 333,5 mb. CZĘŚĆ 2 –ROBOTY ELEKTRYCZNE 1/ ułożenie kabla YAKXS 4x120 mm2 dł. około 560 m, zasilającego pompownie Pd, P-A, 5-P 2/ montaż złącza kablowego Zk-1. Zk-2- Zk-3 3. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, oddzielnie na każdą część zamówienia. 4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b) Dokumentacją Projektową. c) Przedmiarem robót, d) SIWZ , e) należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. Szczegółowe wymagania dotyczące użycia materiałów i sposobu wykonania robót oraz wymagań jakościowych ich wykonania i odbioru zawiera „SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH”, stanowiąca załącznik do SIWZ. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowalnych ( Dz.U. Nr 92, poz. 881), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z dnia 09.03.2011r. 5. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren. - zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego/ich wywóz. - zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców. 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne związane z realizacją robót objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1666 z późn.zm. ). Wykonawca lub podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej wymaganą przez zamawiającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę , odpowiednio dla części zamówienia , tj. : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 – co najmniej 5 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót ziemnych: operatorów sprzętu, kierowców, robotników. Dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 – co najmniej 2 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót elektrycznych : operatora sprzętu, elektryka 2) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku do umowy pn.: „Wykaz pracowników wykonujących roboty budowalne , instalacyjne lub elektryczne zatrudnionych na podstawie umowy o pracę” , które zostały wskazane przez Wykonawcę, zwane dalej „ Pracownikami wykonującymi roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne”. 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm. ) . 4) Zamawiający może żądać, aby Wykonawca w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia pisemnego zawiadomienia , przedłożył Zamawiającemu: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, godnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, nr Pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 10 % kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy ) za każdy dzień w trakcie realizacji umowy , w którym nie dopełniono wymogu, za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 20 000,- PLN Dla CZĘSCI zamówienia nr 2 - 5 000,-PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków, o których mowa powyżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) Wypełniony w pełnym zakresie formularz OFERTY , z podaniem wynagrodzenia ofertowego brutto, z rozbiciem na kwotę netto i podatek VAT na załączniku nr 1 do SIWZ b) Oświadczenia wskazane w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 SIWZ na załączniku nr 2 i nr 3. c) Wykaz wykonanych robót budowlanych na załączniku nr 5 do SIWZ zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. Vust.1 pkt 2 lit.c 1/ SIWZ. d) Kosztorys ofertowy wg dołączonego przedmiaru robót . e) Harmonogram rzeczowo -finansowy realizacji zadania. f) Parafowany projekt umowy na załączniku nr 10 do SIWZ . g) oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego na załączniku nr 9 do SIWZ h) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium w wysokości : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1- 20 000 PLN Dla CZĘSCI zamówienia nr 2 - 5 000 PLN i) stosowne Pełnomocnictwo(a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru. j) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, żąda złożenia już w ofercie w oparciu o art. 26 ust. 2f ustawy PZP następujących dokumentów : 1. wykazu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : - dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 1 robotę budowlaną- instalacyjną o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto. Robota te w swoim zakresie powinna zawierać: Budowę zbiornika o poj. min. 200 m3 wraz z siecią wod-kan i urządzeniami tj.: pompownie, studnie. -dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 1 robotę elektryczną polegającą na ułożeniu kabla wraz z przyłączeniem o wartości robót co najmniej 150 000,- zł brutto. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawidłowo ukończone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w rozdz. V 1. 2) lit c SIWZ na załączniku nr 5 do SIWZ. Uwaga: Dowodami , o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzić będą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowalne , były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach