Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w zakresie: 1) Budowy ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka, 2) Remontu drogi wewnętrznej na działce nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka w istniejącym pasie drogi.

Gmina Rzezawa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-765 Rzezawa, Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146858600, , fax. +48146858600
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
    Długa 21
    32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
    tel. +48146858600, , fax. +48146858600
    REGON: 851660660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w zakresie: 1) Budowy ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka, 2) Remontu drogi wewnętrznej na działce nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka w istniejącym pasie drogi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w zakresie: 1) Budowy ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka, 2) Remontu drogi wewnętrznej na działce nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka w istniejącym pasie drogi. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1 część przedmiotu zamówienia pn: Rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w zakresie: Budowy ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka - część 1 2 część przedmiotu zamówienia pn: Rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w zakresie: Remontu drogi wewnętrznej na działce nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka w istniejącym pasie drogi – część 2 Podział przedmiotu zamówienia na dwie części oznacza, że w ramach niniejszego postępowania Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oznacza to, że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia (np. oferta na 1 część zamówienia). Wykonawca może również złożyć po jednej, odrębnej ofercie na każdą z części przedmiotu zamówienia (np.: oferta na 1 cześć przedmiotu zamówienia, oferta na 2 część przedmiotu zamówienia). Zamawiający dopuszcza więc możliwość, że jednemu Wykonawcy w wyniku niniejszego postępowania zostaną powierzone dwie części przedmiotu zamówienia. Na każdą z części przedmiotu zamówienia podpisana zostanie odrębna umowa. Jeżeli Wykonawca ubiegać się będzie o udzielenie zamówienia na każdą z części przedmiotu zamówienia, to na każdą z wybranych części zamówienia składa ofertę przetargową, zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania. Oznacza to, że każda składana oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia na tym etapie postępowania. Wykonawca robót w zakresie budowy ścieżki rowerowej jest zobowiązany do prowadzenia koordynacji prac w zakresie remontu drogi wewnętrznej w ramach zadania pn.: „Rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w miejscowości: Jodłówka”. 2) Zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia: Pierwsza część przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn.: Rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w zakresie: Budowy ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka - część 1 Zakres zadania obejmuje odcinek drogi od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1442K Krzeczów – Grądy w jej km od 0+001,33 do km 0+167,17 polegająca na budowie prawostronnej ścieżki rowerowej jednokierunkowej od km 0+001,33 do km 0+167,17 wraz z instalacją odwadniającą stanowiącą całość techniczno - użytkową drogi ( kanalizacja deszczowa) na działkach nr : 759, 1184/2, 1195, 1196, 1201, jednostka ewidencyjna: Rzezawa, obręb: Jodłówka ( gmina Rzezawa, pow. Bocheński, woj. małopolskie) 1. Zakres całego zamierzenia obejmuje : • Roboty przygotowawcze, • Roboty wytyczeniowe, • Roboty rozbiórkowe w tym wycinka drzew i krzewów, • Roboty ziemne, • Odwodnienie drogi, • Wykonanie podbudowy i nawierzchni • Umocnienia skarp i rowów, • Przebudowa ogrodzeń, • Nasadzenie zieleni - żywotników • Wykonanie stałej organizacji ruchu wg. Projektu Docelowej Organizacji Ruchu. 2. Elementy budowli : • Prawostronna ścieżka rowerowa o szerokościach zmiennych od 1,50 – 2,00 m, • Linia krawężnika została usytuowana w odległości 2,50 m od istniejącej osi jezdni na odcinkach zasadniczych oraz 3,50 m na łuku kołowym o promieniu wymagającym poszerzenia, • Odwodnienie drogi o długości 55,00 m, • Drenaż francuski o długości 58,00 m, • Nawierzchnia ścieralna drogi z betonu asfaltowego o pow. 416,00 m2, • Nawierzchnia ścieżki rowerowej z kostki brukowej o pow. 271 m2, • Wzmocnienie skarp i rowów o długości 23,00 m 3. Założenia projektowe  Klasa drogi gminnej: L – lokalna,  Kategoria ruchu – KR 2,  Długość projektowanego odcinka ~ 0,166 km,  Powierzchnia poszerzenia jezdni: 96 m2,  Całkowita szerokość ścieżki: 1,50 m – 2,08 m,  Spadek podłużny ścieżki: i < 15,00 %, tożsamy z spadkiem krawędzi jezdni,  Spadek poprzeczny ścieżki: 2 % do jezdni,  Powierzchnia ścieżki: 271 m2,  Powierzchnia zjazdów: 71 m2 Bardziej szczegółowy opis techniczny realizacji 1 części przedmiotu zamówienia przedstawia projekt budowlany, przedmiar robót (w zakresie 1 części) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę z dnia 13.03.2017 r. znak: AB.6740.5.6.2017 stanowiące odpowiednio załączniki do SIWZ (w zakresie 1 części) Wszystkie użyte w dokumentacji przetargowej (dotyczące zakresu 1 części) wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególności procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji budowlano - wykonawczej zostały użyte w/w wskazania należy traktować je, jako propozycję projektanta i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej maja służyć : winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt : nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. W sytuacji, gdy w dokumentacji technicznej wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z SIWZ i pozwolą na uzyskanie parametrów nie gorszych niż przewidzianych w dokumentacji technicznej. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem wykonywania robót i jego otoczeniem przed przystąpieniem do sporządzenia oferty. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Druga część przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn.: Rozbudowa drogi wewnętrznej (działka o nr. 1184/2) w zakresie: Remontu drogi wewnętrznej na działce nr 1184/2 w miejscowości Jodłówka w istniejącym pasie drogi – część 2 1. Zakres całego zamierzenia obejmuje : • Roboty przygotowawcze, • Roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie, • Wykonanie warstwy ścieralnej, • Wykonanie pobocza utwardzonego z kruszywa łamanego Zakres remontu obejmuje wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni , wykonanie nowej warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej o grubości 7 cm oraz ulepszenie istniejącego pobocza kruszywem łamanym o grubości 15 cm. Prace remontowe wykonane zostaną w istniejącym pasie drogowym bez naruszenia istniejącej infrastruktury technicznej. Nie ulegnie zmianie sposób odprowadzenia wód opadowych. Remont wpłynie na poprawę bezpieczeństwa uczestników ruchu. Remont będzie polegał na odtworzeniu stanu pierwotnego przy zastosowaniu innych materiałów niż w stanie pierwotnym. Długość remontowanego odcinka drogi wyniesie 124,00 m (km 0+000 – 0+124) Bardziej szczegółowy opis techniczny realizacji 2 części przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna, przedmiar robót (w zakresie 2 części), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz zgłoszenie robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Bochni z dnia 09.04.2018 r. stanowiące odpowiednio załączniki do SIWZ. Wszystkie użyte w dokumentacji przetargowej (dotyczące zakresu 2 części) wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególności procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji budowlano - wykonawczej zostały użyte w/w wskazania należy traktować je, jako propozycję projektanta i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej maja służyć : winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt : nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. W sytuacji, gdy w dokumentacji technicznej wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z SIWZ i pozwolą na uzyskanie parametrów nie gorszych niż przewidzianych w dokumentacji technicznej. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem wykonywania robót i jego otoczeniem przed przystąpieniem do sporządzenia oferty. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja techniczną, projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanych elementów robót, ich części bądź innego majątku Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub podwykonawców, jak również mienia osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami – Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody. Wykonawca oznaczy we własnym zakresie i na swój koszt miejsca realizowanego zadania umieszczając stosowne tablice informacyjne zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji z lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6: Projekt umowy, Załącznik nr 7: Przedmiary robót (odpowiednio dla części 1 i części 2 przedmiotu zamówienia) Załącznik nr 14: Projekt budowlany, dokumentacja techniczna (odpowiednio dla części 1 i części 2 przedmiotu zamówienia) Załącznik nr 15: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (dla części 1 i 2 łącznie) Załącznik nr 16: Projekt docelowej organizacji ruchu ( odpowiednio dla części 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w danym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy przygotowana na specjalnym druku (druk formularza oferty na daną część przedmiotu zamówienia) załącznik do SIWZ + kosztorys ofertowy uproszczony 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 9 lub 10 do SIWZ 4) Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 11 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informacji o tych w postępowaniu, które stanowią załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach