Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 6-dniowej wycieczki dydaktyczno-rekreacyjnej (5 noclegów) dla max. 20-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce – Beskid Śląski” w ramach projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Wycieczka powinna zostać zorganizowana w przedziale czasowym 26.08.2018 r. – 31.08.2018

Powiat Krapkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 47303 Krapkowice, ul. Kilińskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 074 300 , fax. 774 074 332
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krapkowicki
    ul. Kilińskiego 1
    47303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 074 300, fax. 774 074 332
    REGON: 53141253300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 6-dniowej wycieczki dydaktyczno-rekreacyjnej (5 noclegów) dla max. 20-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce – Beskid Śląski” w ramach projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Wycieczka powinna zostać zorganizowana w przedziale czasowym 26.08.2018 r. – 31.08.2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 6-dniowej wycieczki dydaktyczno-rekreacyjnej (5 noclegów) dla max. 20-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce – Beskid Śląski” w ramach projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Wycieczka powinna zostać zorganizowana w przedziale czasowym 26.08.2018 r. – 31.08.2018. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wycieczki: 1) Zakwaterowanie: a) w ośrodku (obiekt/infrastruktura) wybudowanym i oddanym do użytkowania w roku _____________tj.: w okresie ostatnich 10 lat licząc od 2018 r. lub w ośrodku (obiekt/infrastruktura) wybudowanym przed 2008 r. (należy podać datę budowy ośrodka) w roku _________ r. i w którym w ______________ roku przeprowadzono generalny remont i zakup nowego wyposażenia - zgodnie z ofertą Wykonawcy. b) w ośrodku znajdującym się w________________________ (nazwa i adres ośrodka zgodnie z ofertą Wykonawcy), c) w ośrodku wraz z infrastrukturą, w którym będzie zorganizowana wycieczka dla wszystkich uczestników wycieczki oraz który musi spełniać wymogi dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej, d) w budynku o podwyższonym standardzie i/lub w domkach wypoczynkowych o podwyższonym standardzie należących do jednej infrastruktury ośrodka wypoczynkowego, e) w pokojach/domkach (oddzielnie dla chłopców i dziewcząt), wyposażonych w łóżka lub tapczany jednoosobowe (nie dopuszcza się rozkładanych wersalek), szafki nocne, szafy, stoliki, krzesła, czystą pościel (kołdra i poduszka) i bieliznę pościelową (poszwa na kołdrę i poduszkę), pełny węzeł sanitarny w pokojach/domkach - umywalka, wc, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną wodą, f) stołówkę na terenie infrastruktury ośrodka, z możliwością dogrzania budynku/domków w chłodne dni i noce, g) bezpłatną bazę świetlicową (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowanym do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażoną w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (np.: stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe itp.), h) dostęp do zewnętrznej infrastruktury (np.: boisko do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, placu zabaw, miejsc na ogniska itp.). 2) Wyżywienie: a) minimum cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), przy czym w pierwszym dniu przyjazdu pierwszym posiłkiem będzie obiad (zorganizowany na trasie przejazdu na wycieczkę), ostatnim posiłkiem, w dniu wyjazdu będzie ciepły obiad (zorganizowany na trasie przejazdu do domu), b) suchy prowiant i napoje na drogę powrotną oraz na czas wyjazdów autokarem poza miejsce zakwaterowania, c) stały dostęp do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych, d) wyżywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.), e) posiłki urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa. 3) Transport: a) autokar z aktualnym przeglądem technicznym, ubezpieczony, z wymaganymi koncesjami, wyposażony w WC, klimatyzację oraz sprawne pasy bezpieczeństwa, wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników wycieczki - Wykonawca zleci dokonanie kontroli autokaru w dniu wyjazdu z i na wycieczkę i przedłoży Zamawiającemu protokoły policji dopuszczające pojazd do przewozu dzieci, b) obsługę kierowców i wymaganej ilości wychowawców wycieczki oraz kierownika wycieczki podczas podróży, o których mowa w pkt. 5 lit. a) i lit. b) c) przejazd do miejscowości zakwaterowania oraz powrót w ciągu dnia - niedopuszczalny jest przejazd nocny - dokładna godzina wyjazdu i powrotu autokaru zostanie ustalona na etapie realizacji umowy, d) w przypadku awarii autokaru zapewni zastępczy autokar na własny koszt, e) podstawienie autokaru na miejsce zbiorki (wyjazd) na minimum 45 minut przed wyjazdem, f) miejsca odjazdu autokaru z terenu Powiatu Krapkowickiego zostaną ustalone między stronami. 4) Ubezpieczenie: a) od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podroży i pobytu. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania uczestników wycieczki pod opiekę wychowawców wycieczki z miejsca zbiórki, do momentu odebrania uczestników wycieczki przez rodziców/opiekunów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników wycieczki w trakcie podróży oraz podczas pobytu uczestników wycieczki. 5) Kadrę wycieczki (sprawującą opiekę całodobowo) która musi się składać: a) z kierownika wycieczki i wychowawcy wycieczki spełniający warunki, o których mowa w Ustawie b) z wychowawców wycieczki, gdzie ich liczba musi być odpowiednia do liczby uczestników wycieczki, zgodnie z Rozporządzeniem, tj. w przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 roku życia, liczba uczestników wycieczki pozostających pod opieką jednego wychowawcy wycieczki nie może przekraczać 15 osób oraz nie mniejsza niż wymagana ilość w SIWZ. c) w zależności od programu wycieczki i realizowanych zajęć – trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, animacji kulturalno-oświatowej, lektorzy języka i inne osoby prowadzące zajęcia podczas wycieczki, muszą spełniać warunki określone w art. 92 c ust. 2 pkt. 2 lit. b) ustawy, d) obowiązki i zadania kierownika wycieczki oraz wychowawców wycieczki określa Rozporządzenie. 6) Całodobowy dostęp do opieki medycznej: a) zgodnie z wymogami art. 92c ust. 2 pkt 3 ustawy: b) w ramach świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych lub na podstawie umowy zawartej z lekarzem, pielęgniarką lub ratownikiem medycznym. 7) Bezpieczeństwo uczestników wycieczki i postepowanie w razie wypadków: a) Wykonawca zapewni możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli, a w szczególności zapewni bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 656 z późn. zm.), b) zgodnie z art. 92 I ust. 1 ustawy każda osoba wchodząca w skład kadry wycieczki, która powzięła wiadomość o wypadku z udziałem uczestnika wycieczki, niezwłocznie udziela mu pierwszej pomocy i zapewnia opiekę, a w razie potrzeby powiadamia podmioty ustawowo powołane do niesienia pomocy osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, c) kierownik wycieczki lub upoważniony przez niego wychowawca wycieczki o każdym wypadku podczas wycieczki zawiadamia niezwłocznie osoby i podmioty wymienione w art. 92I. ust. 2 ustawy- dalszy sposób procedowania określa art. 92I ust. od 3 do 10 ustawy. 8) Karty kwalifikacyjne, dziennik zajęć i obowiązek informacyjny: a) obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie dla każdego uczestnika wycieczki kart kwalifikacyjnych wycieczki otrzymanej od Zamawiającego, a po zakończeniu wycieczki zdeponowanie (przechowywanie) ich w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem, b) obowiązkiem Wykonawcy jest nałożenie obowiązku prowadzenia przez kierownika wycieczki dziennika zajęć realizowanych podczas wycieczki, c) obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie rodziców, opiekunów prawnych uczestnika wycieczki o warunkach organizacji wycieczki, w szczególności o terminie, miejscu lub trasie wycieczki, jego programie i regulaminie - ten obowiązek będzie realizowany przy współudziale Zamawiającego poprzez osoby do tego upoważnione. § 4 Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) wykorzystywanie logo Zamawiającego i oznaczania dokumentów dotyczących organizowanej wycieczki znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Opolskiego „Opolskie Kwitnące", „Opolskie dla rodziny” również na oficjalnej korespondencji związanej z realizacją wycieczki, 2) zgłoszenia organizacji wycieczki kuratorowi właściwemu ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania organizatora wycieczki. 3) przestrzeganie reguł informowania o projekcie oraz informowania uczestników wycieczki o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 4) Wymienione w pkt. 1) i 3) zobowiązania nie wykluczają używania na dokumentach związanych z realizacją wycieczki logo i danych na temat Wykonawcy. 5) stały kontakt z Zamawiającym (w czasie przeprowadzania wycieczki), 6) informowanie Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji wycieczki, 7) przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych niezbędnych dla celów realizacji przedmiotu zamówienia, tj. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018 r., poz. 1000). Zakres przetwarzania danych osobowych określa odrębna umowa z Wykonawcą o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopad 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2361 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do siwz, b) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 1 siwz, c) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, d) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach