Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku, podzielone jest na siedem zadań szczegółowo opisanych w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do FO.

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku, podzielone jest na siedem zadań szczegółowo opisanych w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do FO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku, podzielone jest na siedem zadań szczegółowo opisanych w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do FO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy dokonana zostanie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) deklaracja zgodność oznaczone znakiem CE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach