Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego oraz montaż dźwigu towarowego do przewozu akt osobowych wraz z pracownikiem obsługi pomiędzy archiwum zlokalizowanym na najniższej kondygnacji budynku a piętrami biurowymi

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3294200 , fax. 68 3244213
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3294200, fax. 68 3244213
    REGON: 00001775600141
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego oraz montaż dźwigu towarowego do przewozu akt osobowych wraz z pracownikiem obsługi pomiędzy archiwum zlokalizowanym na najniższej kondygnacji budynku a piętrami biurowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego oraz montaż dźwigu towarowego do przewozu akt osobowych wraz z pracownikiem obsługi pomiędzy archiwum zlokalizowanym na najniższej kondygnacji budynku a piętrami biurowymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót przewidzianych do wykonania zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącej II część SIWZ. 3. Zakres robót obejmuje: 1) Branża budowlana: Prace rozbiórkowe: ­ przebicia stropów; ­ wykucie otworów drzwiowych; ­ wyburzenie ścianek działowych. Prace budowlane: ­ wykonanie wewnętrznego murowanego szybu windowego posadowionego na projektowanej płycie żelbetowej; ­ wykonanie komina wentylacyjnego z wyprowadzeniem ponad dach; ­ wykonanie nowych otworów drzwiowych, osadzenie stolarki drzwiowej; ­ uzupełnienie posadzek; ­ wykonanie ścianki g-k na stelażu stalowym z wypełnieniem wełną mineralną; ­ wykonanie robót malarskich; ­ dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu towarowego z napędem hydraulicznym o parametrach technicznych podanych w załączniku do II części siwz - Parametry techniczne dźwigu. 2) Branża elektryczna: ­ wykonanie linii wlz z RG zasilającą dźwig towarowy; ­ we wszystkich pomieszczeniach, w których będzie zbudowany szyb windy należy dokonać przebudowy instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd ogólnego przeznaczenia, gniazd komputerowych, instalacji SAP i alarmu; ­ instalacja okablowania strukturalnego na czas budowy szybu zostanie odsunięta od szybu, po wybudowaniu nowych ścian zostanie ponownie ułożona w nowych korytkach kablowych; ­ dostosowanie sygnalizacji alarmu pożarowego SAP do nowego rozkładu pomieszczeń (dodatkowa zabudowa czujki dymu w szybie windy oraz w przedsionku przed windą w piwnicy). 4. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności; 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną; 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa budowlanego; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących w obiektach ZUS przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót; 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody; 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­ zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ zainstalowania kontenera na odpady, ­ przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż.; 7) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę, 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem; 9) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; 10) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym z Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38 lub 455 90 35; 11) Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: ­ za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 150,00 zł brutto, ­ za pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 150,00 zł brutto; 12) w czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi; 13) potwierdzeniem końcowego odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót; 14) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy, okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego; UWAGA: 1. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej, nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wszelkich innych, równoważnych (spełniających wymagania podane w STWiOR) materiałów lub urządzeń. 2. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymaganiom określone przez Zamawiającego. 5. Harmonogram Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót przy uwzględnieniu, że prace budowlane będą prowadzone w dwóch etapach: a. etap I polega na wykonaniu całości robót budowlanych i elektrycznych. Prace zostaną zakończone odbiorem częściowym. W pierwszej kolejności należy wykonać nowe zaprojektowane wejście do magazynu akt oraz przesunąć istniejące drzwi z zamkiem szyfrowym. b. etap II polega na dostawie i montażu dźwigu zakończonego decyzją UDT o dopuszczeniu do eksploatacji dźwigu. c. wszystkie prace wyburzeniowe, oraz prace przy użyciu głośnych elektronarzędzi należy wykonywać wyłącznie poza godzinami pracy zakładu, a więc po godz.15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy. 6. Dokumentacja powykonawcza Na trzy dni przed datą odbioru etapów lub odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu 2 egz. projektu powykonawczego, 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD oraz następujące dokumenty: 1. dziennik budowy; 2. potwierdzenie zgodności wykonania robót z projektem technicznym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami; 3. dokumenty dopuszczające wyroby budowlane do stosowania w budownictwie; 4. obmiary powykonawcze; 5. protokoły odbiorów etapów; 6. protokoły wykonanych badań odbiorczych, pomiarów i testów, decyzje UDT o dopuszczeniu do eksploatacji dźwigu. UWAGA: - ilość robót do wykonania określa przedmiar robót. Ilość robót podanych w przedmiarze może ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowanych w ofercie nie mogą ulec zmianie. Ostateczne całkowite wynagrodzenie, wraz z podatkiem VAT, nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/175573/PN_budowa%20dźwigu.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach