Przetargi.pl
1. Przebudowa drogi gminnej nr DG 705052 S w miejscowości Mikołajewice, od DP 1782 S od km 0+000 – 0+395; 2. Przebudowa drogi gminnej nr DG 705011 S Wilgoszcza-Sadowie, od DP 1791 S – DG 705009 S od km 0+000 – 1+097

Urząd Gminy w Irządzach ogłasza przetarg

  • Adres: 42446 Irządze, Irządze 124
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 543 009 , fax. 343 543 110
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Irządzach
    Irządze 124
    42446 Irządze, woj. śląskie
    tel. 343 543 009, fax. 343 543 110
    REGON: 99124900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa drogi gminnej nr DG 705052 S w miejscowości Mikołajewice, od DP 1782 S od km 0+000 – 0+395; 2. Przebudowa drogi gminnej nr DG 705011 S Wilgoszcza-Sadowie, od DP 1791 S – DG 705009 S od km 0+000 – 1+097
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    polegających na m. in. na: 1. - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - Wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa gr. 10 cm - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podłoża emulsją asfaltową - Wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca gr. 4 cm. - Wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa ścieralna gr. 5 cm 2. - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - Wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa gr. 10 cm - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podłoża emulsją asfaltową - Wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca gr. 4 cm. - Wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa ścieralna gr. 5 cm - Zabudowa 2 szt przepustów rurowych Ø 600 mm, długości po 6,0mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dział VIII Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze nr konta: 39 8277 0002 0010 0000 0030 0020 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu (parter), natomiast do oferty zaleca się załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem – Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Zamawiający wymaga aby okres ważności wadium nie był krótszy niż okres związania z ofertą tj. 30 dni od wyznaczonego terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 4.1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 4.2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2. W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4. W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 4.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał dwie (2) roboty odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: • 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto każda polegającej na: budowie, odbudowie, przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej W przypadku, gdy wykazywane roboty budowlane, są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu robót, należy podać w wykazie robót budowlanych tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku. 4.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: • min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania dla kierownika budowy – min. uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub spełniającymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osobą/osobami, której/których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Osoby wskazane powyżej powinny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach