Przetargi.pl
1. Przebudowa drogi gminnej nr 361099T Wola Biechowska przez wieś od km 0+739 do km 1+240 2. Remont drogi gminnej nr 361013T Trzebica w kierunku wału od km 0+000 do km 0+314 i od km 1+407 do km 1+982 3. Przebudowa drogi gminnej nr 361042T Niegosławice-Wola Biechowska od km 0+986 do km 1+293 i od km 1+820 do km 2+311 4. Przebudowa drogi gminnej nr 361065T ul. Rynek od km 0+000 do km 0+123 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pacanów nr ewid. grunt. 1949 od km 0+000 do km 0+160 6. Przebudowa drogi gminnej nr 361130T Zołcza-Ugory „Ugory” od km 0+000 do km 0+140

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 765 403 , fax. 413 765 980
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    Rynek 15
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 765 403, fax. 413 765 980
    REGON: 29101054700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug.pacanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa drogi gminnej nr 361099T Wola Biechowska przez wieś od km 0+739 do km 1+240 2. Remont drogi gminnej nr 361013T Trzebica w kierunku wału od km 0+000 do km 0+314 i od km 1+407 do km 1+982 3. Przebudowa drogi gminnej nr 361042T Niegosławice-Wola Biechowska od km 0+986 do km 1+293 i od km 1+820 do km 2+311 4. Przebudowa drogi gminnej nr 361065T ul. Rynek od km 0+000 do km 0+123 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pacanów nr ewid. grunt. 1949 od km 0+000 do km 0+160 6. Przebudowa drogi gminnej nr 361130T Zołcza-Ugory „Ugory” od km 0+000 do km 0+140
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 361099T Wola Biechowska przez wieś od km 0+739 do km 1+240 1.1 roboty przygotowawcze a) wytyczenie pasa drogowego -0,5km 1.2 roboty ziemne a) wyrównanie z uzupełnieniem pobocza gruntem z korytowania ( nasypy pod pobocza) -150,30m³ 1.3 odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe fi 60cm, dł 6,0m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm,montaż rur PP-SN8 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 1.4 podbudowy a) korytowanie ( z odwozem urobku) poszerzenia na głębokość 20cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża– 400,80m² a) podbudowy z kruszyw naturalnych –warstwa dolna , po zagęszczeniu 20cm -400,80m² b) podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 20cm – 1953,90 m² 1.5 nawierzchnie a) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 1 803,60 m² b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 1 753,50 m² 1.6 roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -112,725 m³ Zadanie nr 2. Remont drogi gminnej nr 361013T Trzebica w kierunku wału od km 0+000 do km 0+314 i od km 1+407 do km 1+982 2.1roboty przygotowawcze a) demontaż istniejących znaków drogowych wraz ze słupkami – szt 2 b) rozbiórka nawierzchni asfaltowych z odwiezieniem gruzu na place składowe , głębokość 6cm – 2755,70m² 2.2 odwodnienie korpusu drogowego b) przepusty rurowe fi 50cm, dł 5,0m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm,montaż rur PP-SN8 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 2 2.3 podbudowy b) korytowanie ( z odwozem urobku) na głębokość 20cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża ( na całej szerokości jezdni) – 1 095,00m² c) korytowanie z usunięciem opon samochodowych ( wraz z odwozem urobku i utylizacją opon) na głębokość 20cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża ( na całej szerokości jezdni) –1958,80 m² d) podbudowy z kruszyw naturalnych –warstwa dolna , grubość po zagęszczeniu 20cm -3 053,80m² e) podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna po zagęszczeniu 20cm - 3 053,80m² f) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -13,95 ton 2.4 nawierzchnie a) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 2 855,00 m² b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 2 765,20 m² 2.5 roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -178,28 m³ 2.6 urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaku z demontażu na nowym słupku – 1szt. b) montaż znaków B (wielkość średnia) – B-20 – 1szt c) montaż znaków A (wielkość średnia) – A-7- 1szt. d) montaż stalowych barier ochronnych o rozstawie słupków 2m -48m Zadanie nr 3. Przebudowa drogi gminnej nr 361042T Niegosławice-Wola Biechowska od km 0+986 do km 1+293 i od km 1+820 do km 2+311 3.1roboty przygotowawcze a) wytyczenie pasa drogowego – 0,491km b) karczowanie mechaniczne pni z odwozem karpiny -2szt. c) demontaż istniejących znaków ze słupkami – 1szt. 3.2 odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe fi 50cm, dł 8,0m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm,montaż rur PP-SN8 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 b) przepusty rurowe fi 80,0cm, dł 6,0m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm,montaż rur PP-SN8 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 3.3 podbudowy a) usunięcie przełomów kruszywem łamanym 0-63mm zagęszczonym mechanicznie grubości 40cm ( rozbiórka ist. nawierzchni i podbudowy , uzupełnienie przełomu kruszywem wraz zagęszczeniem oraz masą mineralno-asfaltową gr 4cm)- 158,40 m² b) korytowanie ( z odwozem urobku)poszerzenia na głębokość 25cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 395,30m² c) podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna po zagęszczeniu 25cm - 395,30m² d) podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa zasadnicza po zagęszczeniu 12cm - 1917,40m² e) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 100kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -95,17 ton 3.4 nawierzchnie a) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 1 770,10m² b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 2642,00 m² 3.5 roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -179,55 m³ 3.6 urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż stalowych barier ochronnych – 32,00m Zadanie nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 361065T ul. Rynek od km 0+000 do km 0+123 4.1 roboty przygotowawcze a) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 6cm z wywozem materiału rozbiórki z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km – 1 852,10m² b) rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej ( kostka do ponownego wbudowania)- 56,00m² c) rozebranie krawężników betonowych 20x30cm wraz z ławą betonową z odwozem gruzu na odległość 5km-53,6m d) demontaż istniejących znaków ze słupkami- 11 sztuk 4.2 podbudowy a) korytowanie pod konstrukcję nośną chodnika na głębokość do 25cm wraz z odwiezieniem urobku na odległość do 5km – 91,40 m² b) podbudowy chodnika z kruszyw łamanych C90/3 po zagęszczeniu 15cm -91,40 m² c) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 75kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -138,91 ton 4.3 nawierzchnia a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 1 852,10m² 4.3 urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) przeniesienie znaku wraz ze słupkiem -1 szt. b) pionowe znaki drogowe -słupki z rur stalowych -17 szt. c) montaż nowych znaków drogowych -12 szt. d) montaż nowych znaków drogowych z demontażu -20szt. e) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – 299,60m² 4.5. elementy ulic a) obrzeża betonowe , 30x8cm na ławie betonowej z oporem -3,5m b) krawężniki wraz z wykonaniem ław , betonowe wystające 15x30cm , ława betonowa , podsypka cementowo-piaskowa – 54,40m c) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej , kostka z odzysku wraz z regulacją istniejących odwodnieni liniowych i uzupełnieniem rusztów stalowych-56,00m² d) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6cm na podsypce cementowo-piaskowej , szara i czerwona (50%)-30,50m² e) chodniki z kostki kamiennej nieregularnej 10cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 4,9 m² Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pacanów nr ewid. grunt. 1949 od km 0+000 do km 0+160 2.1 odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe fi 50cm, dł 5,0m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm,montaż rury PPSN8 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 2.2 podbudowy a) usunięcie przełomów kruszywem łamanym 0-63mm zagęszczonym mechanicznie grubości 40cm ( rozbiórka ist. nawierzchni i podbudowy , uzupełnienie przełomu kruszywem wraz zagęszczeniem oraz masą mineralno-asfaltową gr 4cm)- 60,00 m² b) podbudowy z kruszyw łamanych –warstwa odprężająca , grubość po zagęszczeniu 10cm -39,20m² c) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 75kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -31,71 ton 2.3 nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 406,80 m² 2.4 roboty wykończeniowe b) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -24,00 m³ 5.5 urządzenia bezpieczeństwa ruchu b) montaż słupków prowadzących D-46+D47 (komplet) Zadanie nr 6. Przebudowa drogi gminnej nr 361130T Zołcza-Ugory „Ugory” od km 0+000 do km 0+140 6.1 roboty przygotowawcze a) wznowienie granic pasa drogowego- 1kpl. 6.2 roboty ziemne a) wyrównanie z uzupełnieniem pobocza gruntem niespoistym z dowozu ( nasypy pod pobocza) – 25,00m³ 6.3 odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe fi 50cm, dł 7,5m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów rur PPSN8 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 6.4 podbudowy a) korytowanie (z odwozem urobku) na głębokość 40cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża (na całej szerokości jezdni) – 535,80 m² b) podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 40cm – 535,80 m² c) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 75kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -38+,09 ton 6.5 nawierzchnia a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 493,80 m² 6.6 roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -31,50 m³ 6.7 urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaków B(wielkość średnia)-1 szt. b) Montaż znaków A (wielkość mała ) -2szt. 7. Zakres zamówienia obejmuje również: - Wykonanie zastępczego oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym - wykonanie zabezpieczenia terenu robót i całego placu budowy pod względem bhp oraz przed wstępem osób nieupoważnionych, - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, - usuwanie śmieci, zbędnych materiałów, utylizację odpadów budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji ) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - wykonanie niezbędnych prób i badań - obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie dokumentacji powykonawczej, 8. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: - projekty budowlane ( projekty techniczne , projekty stałej organizacji ruchu) - załącznik nr 9 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ, - wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ, 9. Minimalny wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane. 10. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji , jeżeli w toku wykonywania robót okaże się dokumentacja projektowa zawiera wady , których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy a, których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami . W takim wypadku , przy udziale projektanta i Inspektora Nadzoru strony ustalą zakres robót zaniechanych , dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 11.Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 12. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych. 13.Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, BHP, przeciwpożarowymi, aktualną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz na warunkach określonych w projekcie załączonej umowie. 14. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości - Zadanie nr 1. 2500,00 (dwa tysiące pięćset złotych) - Zadanie nr 2. 5500,00 pięć tysięcy pięćset złotych) - Zadanie nr 3. 3000,00 ( try tysiące złotych) - Zadanie nr 4 . 1 500,00 (jeden tysiąc złotych) - Zadanie nr 5. 300,00 (trzysta złotych złotych) - Zadanie nr 6. 800,00 ( osiemset złotych) - Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz.1804). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu pn. 11. Przebudowa drogi gminnej nr 361099T Wola Biechowska przez wieś od km 0+739 do km 1+240 2. Remont drogi gminnej nr 361013T Trzebica w kierunku wału od km 0+000 do km 0+314 i od km 1+407 do km 1+982 3. Przebudowa drogi gminnej nr 361042T Niegosławice-Wola Biechowska od km 0+986 do km 1+293 i od km 1+820 do km 2+311 4. Przebudowa drogi gminnej nr 361065T ul. Rynek od km 0+000 do km 0+123 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pacanów nr ewid. grunt. 1949 od km 0+000 do km 0+160 6. Przebudowa drogi gminnej nr 361130T Zołcza-Ugory „Ugory” od km 0+000 do km 0+140 Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 27.03.2019r. do godz. 11.00. 4. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli: a) Wykonawca , którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył oświadczeń lud dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust 1 , oświadczenia o którym mowa w art.25 ust1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie założeniami w pkt VIII.1.SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (załącznik nr 4 do SIWZ) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach