Przetargi.pl
1. Przebudowa drogi bocznej ul. Zawiśle w km 0+000 - 0+255 dz. nr ewid. 2513, 1468/2, 1465/7 w Korczynie. 2. Przebudowa drogi gminnej boczna od ul. Podkarpackiej (Łążek) Nr 114879R dz. nr 861 w km 0+000 - 0+440 w Iskrzyni.

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18 a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa drogi bocznej ul. Zawiśle w km 0+000 - 0+255 dz. nr ewid. 2513, 1468/2, 1465/7 w Korczynie. 2. Przebudowa drogi gminnej boczna od ul. Podkarpackiej (Łążek) Nr 114879R dz. nr 861 w km 0+000 - 0+440 w Iskrzyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych w następującym zakresie: 1/ Przebudowa drogi bocznej ul. Zawiśle w km 0+000 – 0+255 dz. nr ewid. 2513, 1468/2, 1465/7, która obejmuje: - roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi), roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległ. do 1km, - uzupełnienie korony drogi – roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 1km, formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, nasyp o wysokości do 3,0m, - przepusty – wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, głębokość wykopu do 3,0m, przepusty rurowe, rury PP dwuścienne o średnicy 250mm, przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur o śred. 30cm, - odwodnienie – wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, głębokość wykopu do 0,60m, studzienki kanalizacyjne systemowe „WAVIN” o średn. 315-425mm, zamknięcie stożkiem betonowym z wpustem ulicznym najazdowym, kineta studzienki z PP, sączki podłużne ułożone na głębokości 60cm, wraz z włączeniem do studzienek ściekowych przy zastosowaniu rur drenarskich PCV średnicy 100mm, - podbudowa – mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy żwirem pospółka, grubość warstwy do 10cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową standard II, skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- skropienie warstwy wyrównawczej i warstwy wiążącej, - nawierzchnia – nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, warstwa ścieralna grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, - pobocza – górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość po uwałowaniu 10cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm – podbudowa pod umocnienie poboczy elementami betonowymi, umocnienie poboczy elementami betonowymi – korytkami betonowymi na podsypce cementowo-piaskowej, grubość prefabrykatów 15cm, umocnienie skarp przy poboczach płytami ażurowymi gr. 10cm, plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie. 2/ Przebudowa drogi gminnej boczna od ul. Podkarpackiej (Łążek) Nr 114879R dz. nr 861 w km 0+000 – 0+440 w Iskrzyni, która obejmuje: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – roboty pomiarowe –odtworzenie trasy drogi, mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o grub. 4cm z wywozem materiału na odległ. do 1km, - podbudowa – mechaniczne profilowanie rozmytej nawierzchni i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wyrównanie rozmytej nawierzchni żwirowej klińcem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym- śr. grubość warstwy od 4cm do 16cm po zagęszczeniu śr. do 10cm, wyrównanie rozmytej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową AC 16P50/70 z wbudowaniem mechanicznym, - nawierzchnia – mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 W 50/70 warstwa wiążąca o gr. 4cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych St. II grysowo-żwirowa warstwa ścieralna o gr. 4cm, - pobocza – nawierzchnia żwirowa – dolna warstwa rozmytych poboczy, nawierzchnia żwirkowa – górna warstwa rozmytych poboczy gr. po zagęszczeniu 10cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, projekt techniczny robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiary robót - służą do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny ryczałtowej. Tam, gdzie w przedmiarze robót, dokumentacji zostało wskazane pochodzenie materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 918 ze zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11 000, 00zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ( po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach