Przetargi.pl
,,1. Budowa Centrum Przesiadkowego w Sączowie; 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w Sączowie – etap III”

Gmina Bobrowniki ogłasza przetarg

  • Adres: 42583 Bobrowniki, ul. Gminna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 287-78-87 , fax. 32 287-74-86
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowniki
    ul. Gminna 8
    42583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. 32 287-78-87, fax. 32 287-74-86
    REGON: 27625787700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,1. Budowa Centrum Przesiadkowego w Sączowie; 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w Sączowie – etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie centrum przesiadkowego w Sączowie - Gmina Bobrowniki- Starostwo Powiatowe Będzin (rejon skrzyżowania ul. Szkolnej, ul. Pocztowej i ul. Ogrodowej). Zagospodarowanie ma na celu uporządkowanie ruchu kołowego, pieszego jak i uporządkowanie parkowania na terenie centrum. Dodatkowo przewiduje się wykonanie ścieżki rowerowej na odcinku drogi powiatowej łączącej centrum w Sączowie z Sołectwem Dobieszowice. W zakresie inwestycji przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni, chodników, parkingu, wykonanie ścieżek rowerowych, obiektów małej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci), montaż nowej wiaty przystankowej, wiaty dla rowerów, przebudowę sieci uzbrojenia podziemnego jak kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, kabli energetycznych, przebudowę słupów oświetlenia ulicznego, montaż monitoringu zewnętrznego na terenie centrum oraz dodatkowo do wykonania jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej kolidującej z budową Centrum przesiadkowego. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zakresy: Zakres nr 1 - ,,Budowa Centrum przesiadkowego w Sączowie” - poz. przedmiaru 10-1070 oraz 1480-3580 : W zakresie nr 1 robót przewiduje się do wykonania: - ciągi rowerowe o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami – 6.200,00 m2 - ciągi piesze o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (szarej) – 146,30 m2 - ciągi piesze o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ( różnokolorowej) – 1.454,42 m2 - parkingu o nawierzchni z kostki betonowej (kolorowej) gr. 8 cm – 169,58 m2 - jezdnia o nawierzchni asfaltowej – pow. 770 m2 - nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej granitowej rzędowej wysokości 14 cm – 97,50 m2 - wiata przystankowa (dostawa + montaż) – szt.1 - wiata rowerowa ( dostawa + montaż ) – szt.1 - ławki parkowe – szt. 9 - kosze na śmieci – szt.5 - budowa monitoringu na terenie centrum – kpl. 1 - budowa monitoringu na budynku OSP – kpl. 1 - montaż słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami LED na terenie centrum – szt. 7 - przebudowa sieci wodociągowej – 223,50 mb - budowa sieci kanalizacji deszczowej – 181,50 mb Zakres nr 2 - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Sączowie – etap III” (oddzielne opracowanie projektowe – zakres do wykonania kolidujący z zakresem przebudowy) - poz. przedmiaru 1080 -1470 : W zakresie nr 2 robót przewiduje się do wykonania: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej - 324,74 mb - odtworzenie jezdni o nawierzchni asfaltowej na ul. Ogrodowej – 1.035,24 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Przedmiar robót – załącznik nr 7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 7a - Dokumentacja projektowa (budowlano-wykonawcza) – załącznik nr 7b - Wytyczne do wykonania wiaty przystankowej wraz z obiektami i infrastrukturą towarzyszącą– załącznik nr 7c. Uwaga: Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach zadania: 1) wytyczenia geodezyjnego robót przed rozpoczęciem robót; 2) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) sporządzenie szkicu geodezyjnego powykonawczego z pomiarów; 4) kosztów zakupu pozyskanego z wycinki drewna – szt. około 9 (na podstawie załączonej inwentaryzacji drzew), które podlega sprzedaży Wykonawcy zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Bobrowniki (załącznik nr 8); 5) kosztów zakupu pozyskanego z wycinki drewna (w pasie drogi powiatowej) – szt. około 114 (na podstawie załączonej inwentaryzacji drzew), które podlega sprzedaży wykonawcy zgodnie z uchwałą Zarządu Powiatu Będzińskiego (załącznik nr 9). Koszty szacunku brakarskiego ponosi Wykonawca; 6) kosztów uzyskania prolongaty (ponownego zatwierdzenia) istniejącej organizacji ruchu na czas robót (w załączeniu) wraz z uzyskaniem opinii z Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice; 7) kosztów uzyskania prolongaty (ponownego zatwierdzenia) istniejącej organizacji ruchu stałej (w załączeniu) wraz z uzyskaniem opinii z Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, oraz opinii Federacji Organizacji Rowerowych Górnośląsko-Zagłębiowskiej Mteropolii, ul. Kopernika 14, Katowice; 8) sporządzenia planu nasadzeń podlegającego akceptacji przez Zamawiającego w oparciu o przedmiar robót poz. 2430 i 2440 w zakresie: a) nasadzeń 8 szt. drzew rosnących maksymalnie do 5 m wysokości i utrzymania ich żywotności (tj. pielęgnacja, podlewanie) przez okres 1 roku od nasadzenia, tj.: - 4 szt. „klonów”, sadzonek nie mniejszych niż 1,5 m wysokości o obwodzie pnia nie mniej niż 10 cm z palikami o wysokości co najmniej 1,5 m impregnowanymi ciśnieniowo o średnicy co najmniej 5 cm i umocowaniem po 3 szt. dla 1 drzewa, - 4 szt. „śliw wiśniowych”, sadzonek nie mniejszych niż 1,5 m wysokości z palikami o wysokości co najmniej 1,5 m impregnowanymi ciśnieniowo o średnicy co najmniej 5 cm i umocowaniem po 3 szt. dla 1 drzewa, b) nasadzeń 21 szt. krzewów niskopnących i utrzymania ich żywotności (tj. pielęgnacja, podlewanie) przez okres 1 roku od nasadzenia. 9) zabudowy INFOBOX-u (INFOBOX dostarcza Gmina Bobrowniki) za pomocą podstawy posadowienia (załącznik nr 10); 10) odzysku materiału z rozbiórki pasa drogowego (istniejącego chodnika), tj. kostki betonowej przez ułożenie jej w paletach, otaśmowanie i zeskładowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70.000,00PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 25.06.2018 r. o godzinie 12:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu). 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w sekretariacie, pokój nr 13 /I piętro w siedzibie Zamawiającego. 2.2. W przypadku, gdy oferta będzie zabezpieczona wadium w postaci innej niż wskazana w pkt. 1.1. lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem wyżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy. 2.3. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.8. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.4. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa w pkt. 2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach