Przetargi.pl
13/2009 - Remont napędów hamulcowych typu HOP III

Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli "Bochnia" z siedzibą w Bochni w likwidacji ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Campi 15
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 014 6152400 , fax. 014 6124718
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli "Bochnia" z siedzibą w Bochni w likwidacji
    ul. Campi 15 15
    32-700 Bochnia
    tel. 014 6152400, fax. 014 6124718
    REGON: 00086784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.salina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Państwowe - kopalnia soli w likwidacji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    13/2009 - Remont napędów hamulcowych typu HOP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch sztuk jednoosiowych napędów hamulcowych typu HOP wielkości III dla maszyny wyciągowej szybu Campi zakładu górniczego Kopalnia Soli Bochnia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wykażą, że dysponują rozwiązaniami technicznymi, które mogą być stosowane w górniczych wyciągach szybowych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zastanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Udzielenie minimum dwóch lat gwarancji na przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w ppkt. 5.3, 5.4. SIWZ. - w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz usług wykonanych, a w przypadkach świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresach ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wymagane jest przedstawienie referencji dokumentujących wykonanie co najmniej jednej roboty o podobnym charakterze i rodzaju jak te określone w niniejszym postępowaniu przetargowym z informacją, że usługa została wykonana należycie. Dokumentację techniczną na stosowane uszczelnienia. Opinię jednostki atestacyjnej na stosowane uszczelnienia. Dopuszczenie lub akceptację Wyższego Urzędu Górniczego dla zastosowanych rozwiązań. - w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę zagranicznego: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów i oświadczeń, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożonymi przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, iż zapoznał się z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.salina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach