Przetargi.pl
12P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, Niepodległości 44-48
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    Niepodległości 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000290759
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    12P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania w zakresie określonym w SWZ.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy pzp. Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu tego samego rodzaju. Zakup wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia u jednego Wykonawcy umożliwia uzyskanie niższej ceny. Brak podziału zamówienia nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Ponadto, podział przedmiotu zamówienia na części oraz skoordynowanie działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia ściśle powiązanych ze sobą mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz spowodować trudności w wyegzekwowaniu napraw w okresie rękojmi za wady i gwarancji od różnych Wykonawców3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawiera Załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo –cenowy określający ilość i wymagania techniczne przedmiotu zamówienia. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: za równoważne urządzenia Zamawiający uzna produkty spełniające minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający w formularzu asortymentowo-cenowym.4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.5. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przeprowadzić szkolenie wdrożeniowe przedmiotu zamówienia, udzielić instruktażu obsługi i przeszkolić pracowników w zakresie zasad korzystania z dostarczonych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42995000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach