"EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 84-207 Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Parku Krajobrazowego 99
84-207 Łężyce, woj. pomorskie
REGON: 191680713 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
(05) Dostawa drutu do pras belujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drutu do pras belujących, o następujących parametrach technicznych:- drut ciągniony na zimno, ze stali niestopowej,- średnica drutu 3,4 mm,- wytrzymałość 360-400 N/mm²,- drut miękkoodpuszczany, nasączony powierzchniowo olejem,- masa szpuli, w jakich drut ma być dostarczany: 35 kg – 50 kg,- średnica wewnętrzna szpuli: 200 mm – 220 mm,- średnica zewnętrzna szpuli: 330 mm – 350 mm,- masa palety z drutem 900 - 1500 kg.2. Łączna ilość: nie więcej niż 65 000 (+/-1.500) kg.3. Drut musi być pakowany na paletach w sposób uniemożliwiający rozsypanie się szpul podczas załadunku, transportu i rozładunku. Rozładunek nastąpi siłami Zamawiającego. 4. Miejsce dostaw: EKO DOLINA Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, gmina Wejherowo, woj. pomorskie. 5. Transport zapewnia Wykonawca na własny koszt.6. Dostawa:a) 22.000 kg (+/- 500 kg) – do dnia 22.03.2024r., [włącznie z tym dniem]b) 22.000 kg (+/- 500 kg) – w terminie nie dłuższym niż 60 dni od podpisania umowy,c) 21.000kg (+/- 500 kg) – w terminie nie dłuższym niż 120 dni od podpisania umowy,Łączna ilość nie więcej niż 65.000 kg (+/- 1.500 kg).7. Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot każdej dostawy na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru dokonanego w sposób opisany w §3 na warunkach opisanych w §7 ust. 2-5 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SWZ).UWAGA:W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44333000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych 00/100.Wadium: - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej:Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 281240352311110000433511291. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2023.462).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr rachunku 28124035231111000043351129 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „EKO DOLINA” Sp. z o. o.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. Zasady te zostały dookreślone w ust. 8.7. Wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 uPzp nie może powodować kosztów po stronie Zamawiającego. Jeżeli wadium będzie powodowało koszty po stronie Zamawiającego, to Zamawiający zwolni wadium pomniejszone o te koszty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drutu do pras Presona
Dodano: 2024-01-30 - Sukcesywny zakup i dostawa drutu do prasy belującej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o. w Czarnówku w 2024r.
Dodano: 2024-01-21 - dostawa drutu do pras belujących 48/TP/2023
Dodano: 2023-12-15 - Sukcesywny zakup i dostawa drutu do prasy belującej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o. w Czarnówku w 2024r.
Dodano: 2023-11-27 - Sukcesywny zakup i dostawa drutu do prasy belującej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o. w Czarnówku w 2024r.
Dodano: 2023-11-27 - Sukcesywny zakup i dostawa drutu do prasy belującej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o. w Czarnówku w 2024r.
Dodano: 2023-11-05 - Sukcesywny zakup i dostawa drutu do prasy belującej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o. w Czarnówku w 2023r.
Dodano: 2022-10-29 - Sukcesywne dostawy drutu do pras belujących.
Dodano: 2021-02-08 - SUKCESYWNE DOSTAWY DRUTU DO PRAS BELUJĄCYCH
Dodano: 2020-12-29 - SUKCESYWNE DOSTAWY DRUTU DO PRAS BELUJĄCYCH
Dodano: 2020-12-09