Przetargi.pl
04340 – „Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie WTWK – Partynice” w zakresie budowy dwóch stajni wyścigowych

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36
    50059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
    REGON: 2056852900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    04340 – „Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie WTWK – Partynice” w zakresie budowy dwóch stajni wyścigowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy dwóch stajni na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice we Wrocławiu i stanowi podstawę do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu (budowlanego oraz wykonawczych) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla budowy stajni wyścigowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 2.2. uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym decyzji pozwolenie na budowę oraz decyzji na prowadzenie badań archeologicznych, 2.3. wykonanie następujących robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową: 2.3.1. przygotowanie terenu budowy 2.3.2.roboty pomiarowe, 2.3.3. usunięcie ziemi roślinnej z hałdowaniem, 2.3.4. roboty ziemne, 2.3.5. wykonanie fundamentów, 2.3.6. budowa stajni wraz z instalacjami wewnętrznymi( elektryczną, wodnociągową, sanitarną) 2.3.7. budowa kanalizacji deszczowej w zakresie od budynków stajni do studni przy zbiornikach retencyjnych (zbiorniki retencyjne poza zakresem opracowania), 2.3.8. budowa instalacji odgromowej, 2.3.9. budowę instalacji ppoż., 2.3.10. uporządkowanie i uformowanie terenu po budowie wraz z obsianiem trawą. 2.3.11. wykonanie innych robót określonych w dokumentacji projektowej, jak również wypełnienie wszelkich wymogów i zobowiązań z niej wynikających, 2.3.12. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 2.3.13. zgłoszenie zakończenia robót do odbioru 2.4. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 2.5. sprawowanie nadzoru autorskiego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach