Przetargi.pl
04130 - Nasadzenia kompensacyjne zieleni dla zadania: [04130] Budowa trasy tramwajowej wzdłuż ul. Popowickiej – Starogroblowej – Długiej (od ul. Milenijnej do ul. W. Jagiełły) wraz z przebudową wiaduktu nad ul. Długą oraz budową zintegrowanego węzła tramwajowo – kolejowego Wrocław-Popowice” zaprojektowanych w formie skweru przy skrzyżowaniu ul. Dmowskiego i ul. Mieszczańskiej we Wrocławiu

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36
    50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
    REGON: 20568529000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    04130 - Nasadzenia kompensacyjne zieleni dla zadania: [04130] Budowa trasy tramwajowej wzdłuż ul. Popowickiej – Starogroblowej – Długiej (od ul. Milenijnej do ul. W. Jagiełły) wraz z przebudową wiaduktu nad ul. Długą oraz budową zintegrowanego węzła tramwajowo – kolejowego Wrocław-Popowice” zaprojektowanych w formie skweru przy skrzyżowaniu ul. Dmowskiego i ul. Mieszczańskiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest: a) wykonanie robót związanych z zagospodarowania skweru im. Adama Wójcika zlokalizowanego pomiędzy ul. R. Dmowskiego i ul. Mieszczańską, zgodnie z dokumentacją projektową jaką dostarcza Zamawiający. b) Sprawowanie nadzoru archeologicznego o ile zajdzie taka konieczność. c) Sprawowanie nadzoru saperskiego o ile zajdzie taka konieczność. 2. Zakres zamówienia. 2.1. W ramach zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem autorstwa SYSTRA SA Oddział z Polsce, ul. Komandorska 14, 50-022 Wrocław: a) usunięciu części nawierzchni z kostki betonowej parkingu, b) usunięciu części humusu, c) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ażurowej, d) przesadzeniu młodych sosen, e) montażu urządzeń małej architektury, f) nasadzeniu roślin ozdobnych z przygotowaniem podłoża g) rekultywację terenu po zakończonych robotach wszystkich branż, h) wykonanie innych robót określonych w załączonej dokumentacji projektowej, jak również wypełnienie wszelkich wymogów i zobowiązań z niej wynikających, i) dokonanie reparacji zniszczonych trawników po dokonaniu nasadzeń/przesadzeń oraz robotach budowlanych oraz objąć je w tym zakresie gwarancją i uwzględnić w planie pielęgnacji. j) zapewnienie stałego nadzoru specjalisty ogrodnika oraz pełnej obsługi geodezyjnej przy wykonywaniu robót. 2.2. W ramach zadania należy również: a) wykonać inwentaryzację majątku drogowego, b) wykonać projekt organizacji ruchu zastępczego wraz z obsługą placu budowy oraz uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia potrzebne do wdrożenia organizacji ruchu na czas wykonywania wszystkich robót objętych niniejszym zamówieniem, c) uzyskanie decyzji Pozwolenia na użytkowanie, dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do jego uzyskania lub dokona zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, d) sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego o ile zajdzie taka konieczność, e) sprawowanie nadzoru saperskiego o ile zajdzie taka konieczność, f) sporządzenie operatu kolaudacyjnego. 2.3. W zakresie czynności pielęgnacyjnych: a) każdorazowe uzyskiwanie wymaganych zgód od zarządcy drogi na wejście w teren pasa drogowego celem wykonania czynności pielęgnacyjnych b) każdorazowe wyprzedzające informowanie Zamawiającego (dopuszczalne w formie elektronicznej) o zamiarze wejścia w teren i dokonania czynności pielęgnacyjnych, umożliwiając ich weryfikacje przez inspektora nadzoru Zamawiającego. c) wykonywanie wszystkich zabiegów pielęgnacyjnych zgodnie ze sztuką ogrodniczą a w szczególności z zapisami w dokumentacji projektowej oraz niniejszym OPZ d) prowadzenie na bieżąco dziennika pielęgnacji i udostępnianie go do wglądu Zamawiającemu na każde żądanie. e) udział w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego f) dokonywanie wszelkich czynności wskazanych w protokołach z przeglądów okresowych w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1) oraz pkt 4) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach