Przetargi.pl
02/MB/2019

Zakład Usług Komunalnych w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, ul. Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 738 08 46 , fax. 85 738 08 46
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Goniądzu
    ul. Kościuszki 21
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 85 738 08 46, fax. 85 738 08 46
    REGON: 95218900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zukgoniadz.zakladkomunalny.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    02/MB/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw: benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON do pojazdów i maszyn Zakładu Usług Komunalnych w Goniądzu w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w ilościach stosownie do potrzeb Zamawiającego. 1. Zamówienie będzie realizowane poprzez cząstkowe świadczenia sprzedaży i tankowania w ilościach pokrywających bieżące potrzeby Zamawiającego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji. 2. Zamawiający wymaga, aby miejscem realizacji dostawy była co najmniej jedna stacja położona w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zakładu Usług Komunalnych w Goniądzu, zapewniająca możliwość tankowania paliwa (ON, PB 95) z dystrybutora minimum w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. 3. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliwa we własnych zbiornikach. Tankowania będą odbywały się bezpośrednio do pojazdów służbowych Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać paliwa spełniające wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). Oferowane produkty paliwowe muszą spełniać normy PN-EN 228:2013-04, PN-EN 590:2013-12. 5. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże certyfikat jakości paliwa oraz dokument określający źródło paliwa. 6. Przewidywane zapotrzebowanie na zakup paliwa: a) olej napędowy - 40 000 litrów, b) benzyna bezołowiowa PB 95 - 2 500 litrów. 7. Określone w pkt. 6 ilości paliw płynnych są ilościami szacunkowymi jako takie nie stanowią podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości pa;iw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 9. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 10. Zamawiający nie przewiduje użycia kart paliwowych. 11. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej na koniec każdego miesiąca, wraz z dołączona asygnatą rozchodową, zawierającą co najmniej: datę i godzinę tankowania, nazwisko i imię kierowcy, markę i numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilość pobranego paliwa oraz podpis odbierającego paliwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże,, że posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (DZ.U. 2018 r. poz. 755)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP. 2. Dokumenty w szczególności zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby i okres realizacji zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach