Przetargi.pl
Zorganizowanie kolonii letnich z programem profilaktycznym dla dzieci z z problemem alkoholowym lub zagrożonych tym problemem

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kolonii letnich z programem profilaktycznym dla dzieci z z problemem alkoholowym lub zagrożonych tym problemem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zorganizowanie kolonii letnich z programem profilaktycznym dla 200 dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, zamieszkałych na terenie miasta Gliwice, które uczestniczą w zajęciach świetlic opiekuńczo-wychowawczych. A. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego - miejscowość letniskowa na terenie Polski; - ilość miejsc wystarczająca na zabezpieczenie w trakcie trwania realizacji zamówienia pobytu 200 dzieci; - teren ośrodka uporządkowany, ogrodzony, strzeżony, oświetlony, pozbawiony jakichkolwiek przedmiotów, urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu; - stołówka na terenie ośrodka; - zakwaterowanie uczestników nastąpi w budynku/budynkach o maksymalnie czterech kondygnacjach nadziemnych. - nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w domkach kempingowych. B. Termin, tryb i sposób realizacji zadania - w okresie pomiędzy 01.07.2014 r. a 29.08.2014 r. - ilość dni trwania turnusu - 10 dni (9 noclegów); - ilość turnusów: maksymalnie 3 turnusy. C. Warunki zakwaterowania - pokoje 3 do 5 osobowe; - pokoje wyposażone w łóżka niepiętrowe, szafę ubraniową, stolik oraz krzesła po jednym dla każdej osoby; - wszystkie pokoje z dostępem do pełnego węzła sanitarnego wewnątrz budynku z bieżącą zimną i ciepłą wodą bez ograniczeń; - możliwość korzystania z ogrzewania pokoi na wniosek uczestników w przypadku, gdy temperatura wewnątrz budynku spadnie do 18 stopni C. D. Dodatkowe warunki - możliwość nieodpłatnego i nieograniczonego korzystania z boiska bez konieczności dojazdu oraz ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjnienia zajęć w ilości dostosowanej do liczby uczestników przebywających na poszczególnych turnusach, w tym np. piłki, skakanki, sprzęt do badmintona, gry planszowe dostosowane do przedziału wiekowego dzieci, sprzęt do gry w ping-ponga, stoły do gier, np.: piłkarzyki; - możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu grającego, nagłaśniającego oraz RTV; - sala przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych, sala powinna pomieścić jednorazowo, co najmniej jedną grupę kolonijną; E. Warunki żywienia - w ciągu każdego dnia pobytu zapewnione trzy posiłki (śniadanie, obiad, kolacja) oraz podwieczorek; - posiłki urozmaicone odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość owoców i warzyw; - w czasie trwania pobytu zapewniony całodobowy dostęp do pieczywa oraz niskosłodzonego napoju lub wody. - suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania turnusu, który powinien składać się z co najmniej 2 kanapek lub 2 drożdżówek oraz napoju lub wody do picia. F. Dojazdy i powrót - wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci wraz z opieką na trasie Gliwice - miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice; - wykonawca zabezpiecza przejazd wszystkich uczestników turnusu w tym samym czasie autokarem/autokarami przeznaczonymi tylko do dyspozycji zamawiającego; - ilość autokarów dostosowana do ilości uczestników; - autokar/autokary z kabiną WC; - transport będzie zorganizowany zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym (j.t. Dz.U. 2012 poz. 1137 z późn. zm.); - zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdów przed rozpoczęciem podróży przez odpowiednie służby kontroli; - w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokarów, wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godziny do podstawienia sprawnych pojazdów zastępczych. - w czasie upałów wykonawca zobowiązuje się zapewnić wodę do picia dla dzieci na czas przejazdów na trasie Gliwice - miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice; G. Dodatkowe usługi - program profilaktyki uzależnień dla dzieci z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym z podziałem na każdy dzień pobytu. Program powinien obejmować bloki tematyczne w zakresie relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień, stresu, agresji i innych emocji oraz zagrożeń płynących z kontaktu dzieci i młodzieży ze środkami psychoaktywnymi. Realizacja programu podczas kolonii, codziennie, co najmniej 1,5 godziny w grupach liczących maksymalnie 20 osób przez cały czas trwania turnusu - nie dotyczy dni w których organizowane są całodniowe wycieczki oraz dni przyjazdu dzieci na kolonie i wyjazdu dzieci z kolonii. - program wypoczynku kulturalno-sportowo-rekreacyjnego dostosowany do warunków pogodowych z podziałem na grupy wiekowe. Program zawiera, co najmniej jedną wycieczkę autokarową, gdzie plan wycieczki będzie uwzględniał możliwości turystyczne i kulturowe regionu tzn. zwiedzanie okolicznych muzeów z przewodnikiem, zwiedzanie okolicznych pomników, miejsc pamięci, oraz innych charakterystycznych dla okolicy miejsc widokowych; H. Kadra - kadra realizująca zamówienie powinna posiadać uprawnienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia opisanymi w rozdziale 8 pkt 4 SIWZ. I. Opieka medyczna i ratownicza - lekarz pierwszego kontaktu z gotowością na przybycie do ośrodka na wezwanie przez zamawiającego lub wykonawcę 24 godziny na dobę; - pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę; - ratownik WOPR - funkcję tę może pełnić równocześnie jeden z zatrudnionych wychowawców posiadający takie uprawnienia - niezbędnie wymagany w przypadku planowania korzystania przez dzieci z kąpielisk, basenów lub innych miejsc wykorzystywanych do kąpieli; - apteczka pierwszej pomocy z podstawowym wyposażeniem; - wykonawca zapewnia na własny koszt zakup lekarstw dla dzieci na podstawie recept wystawionych przez lekarza w trakcie trwania kolonii (nie dotyczy chorób przewlekłych). J. Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NW i kosztów leczenia. K. Organizator wypoczynku zobowiązuje się nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia dostarczyć do zamawiającego zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). W razie niedostarczenia przedmiotowego zaświadczenia umowa zostanie rozwiązana z winy wykonawcy i wykonawca zostanie obciążony karami wymienionymi w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzedu Miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach