Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2673003, 2674444 , fax. 32 2674153
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
    ul. Ignacego Krasickiego 17A 17A
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 2673003, 2674444, fax. 32 2674153
    REGON: 27671823200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie. Przedmiotowa usługa jest usługą niepriorytetową określoną w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. Nr 12, poz. 68). Mając na uwadze powyższe, do niniejszego postępowania ma zastosowanie art. 5 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy - do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a i 2b ustawy, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące zakresy (rodzaje) szkoleń zawodowych: 1) Część I zamówienia: kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci (jedna edycja dla 10 uczestników projektu systemowego), 2) Część II zamówienia: magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym (jedna edycja dla 15 uczestników projektu systemowego), 3) Część III zamówienia: prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E (jedna edycja dla 15 uczestników projektu systemowego). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych każdego ze szkoleń zawodowych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia podana przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika. 3. Każde ze szkoleń wymienionych w ust. 1 powyżej jest wyodrębnioną częścią zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia (zakresy szkoleń zawodowych). 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób bezrobotnych o +/- 3 osoby w ramach każdego szkolenia w trakcie realizacji umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać jedynie wynagrodzenie za liczbę osób fatycznie uczestniczących w zajęciach. 5. Uczestnikami szkoleń zawodowych, o których mowa w ust. 1 powyżej będą osoby bezrobotne wskazane przez Zamawiającego - uczestnicy projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe, Poddziałania 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 6. We Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, usługa oznaczona jest następującymi kodami: 1) 80000000-4 o nazwie: Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 2) 80530000-8 o nazwie: Usługi szkolenia zawodowego, 3) 804112000-0 o nazwie: Usługi szkół nauki jazdy. 7. Ogólne zasady realizacji szkoleń zawodowych wymienionych w ust. 1 powyżej, zwanych w dalszej części niniejszego ogłoszenia szkoleniami: 1) Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem zawodu objętego szkoleniem, przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych wymaganych obecnie na rynku pracy. 2) Podczas realizacji szkolenia należy położyć duży nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych oraz ograniczyć przekazywanie wiedzy w formie klasycznego wykładu (treści programowe powinny zostać dostarczone uczestnikom na początku zajęć, których one dotyczą oraz w formie podręczników, bądź przygotowanych skryptów). 3) Szkolenie winno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych. Sale dydaktyczne i ćwiczeniowe winny być przestronne, dostosowane do kierunku szkolenia, wyposażone w pomoce szkoleniowe, m.in.: projektor multimedialny, telewizor, filmy szkoleniowe, tablicę demonstracyjną flipchart z zapasem kartek. 4) W trakcie trwania szkolenia należy zapewnić warunki pracy i nauki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia osprzęt i odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne narzędzia i materiały wykorzystywane podczas zajęć praktycznych. Wszelkie stosowane w trakcie zajęć praktycznych materiały, preparaty używane przez uczestników szkolenia muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. 7) Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.), dysponującą wykwalifikowaną kadrą wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonych przedmiotów/zagadnień - a także, jeżeli są wymagane - udokumentowane uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia. 8) Dopuszcza się możliwość rezygnacji przez uczestników z zajęć przed ich rozpoczęciem. W sytuacji gdy liczba osób bezrobotnych objętych szkoleniem ulegnie zmniejszeniu o więcej niż 3 osoby w porównaniu z zakładaną, Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z prowadzeniem zajęć. W takim przypadku Zamawiający może zwrócić Wykonawcy jedynie koszty poniesione przez Wykonawcę, które wynikają z zobowiązań wobec osób trzecich wykazanych w szczegółowym kosztorysie, należycie udokumentowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku nierozpoczęcia przez uczestnika udziału w szkoleniu, Zamawiający może zwrócić Wykonawcy jedynie faktycznie poniesione i należycie udokumentowane wydatki obejmujące koszty zakupu materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych, jeśli koszty takie zostały poniesione. Wynagrodzenie płatne będzie z dołu w formie przelewu, w terminie 14 dni na wskazany w fakturze numer rachunku bankowego. 9) Wykonawca winien przeprowadzić egzamin wewnętrzny i umożliwić uczestnikom uzyskanie zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wydania przedmiotowych dokumentów w odniesieniu do określonego zawodu / kierunku szkolenia. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia winno zostać oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój. Na zaświadczeniu muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli wynikają one z odrębnych przepisów lub są wymagane dla danego kierunku szkolenia (do wykonywania określonego zawodu). Przeprowadzenie egzaminu nie powinno zwiększać liczby godzin przypadających na dane szkolenie, powinno więc zostać ujęte w ramach liczby godzin określonych przez Zamawiającego dla danego szkolenia - albo w ramach liczby godzin zajęć teoretycznych (w przypadku egzaminu z wiedzy teoretycznej), albo w ramach liczby godzin zajęć praktycznych (w przypadku egzaminu z wiedzy praktycznej). 10) Podana przez Zamawiającego liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia i ma odnosić się do pełnych godzin zegarowych - godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 60 minut (w przypadku zajęć praktycznych) oraz 45 minut i przerwę liczącą średnio 15 minut (w przypadku zajęć teoretycznych), przy czym długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, z wyjątkiem przypadków, gdy odrębne przepisy w odniesieniu do danego szkolenia lub określonych zajęć w ramach danego szkolenia przewidują godziny lekcyjne trwające 45 minut. Nie ma możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług; 2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP oraz poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów związanych z realizacją zajęć, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SIWZ oraz postanowieniami wzoru umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia; 3) wydania każdemu uczestnikowi szkolenia: a) zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji opatrzonego informacją o realizowaniu szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, zawierającego, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej, informacje określone w § 71 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667), to jest: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych ze wskazaniem wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych przypadających na poszczególne tematy oraz łącznego wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach danego szkolenia, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. oraz b) innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wydania przedmiotowych dokumentów w odniesieniu do określonego zawodu, bądź kierunku szkolenia; 4) zapewnienia każdemu z uczestników szkoleń nieodpłatnych materiałów szkoleniowych adekwatnych do treści prowadzonych zajęć, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć; 5) oznakowania miejsc prowadzenia zajęć szkoleniowych poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Osi Priorytetowej (I). Wykonawca zobowiązany jest analogicznie oznakować wszystkie dokumenty związane z przygotowaniem i zorganizowaniem zajęć szkoleniowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym materiały szkoleniowe oraz dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia, chyba, że jest to niemożliwe z uwagi na fakt, iż szkolenie kończy się wydaniem zaświadczenia, które musi być wystawione na formularzu według wzoru określonego w odrębnych przepisach; 6) niezwłocznego (maksymalnie w ciągu 2 dni od daty zaistnienia zdarzenia) informowania na piśmie Zamawiającego o: a) rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w czasie jego trwania, b) nieobecności uczestników na zajęciach, c) innych okolicznościach mających wpływ na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia; 7) prowadzenia następującej dokumentacji dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia: a) listy obecności na szkoleniu zawierające tytuł prowadzonych zajęć, datę prowadzenia zajęć, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika szkolenia; b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę uczestników tych zajęć; c) listy potwierdzające odbiór przez uczestników materiałów edukacyjnych zawierające imię i nazwisko, datę odbioru materiałów oraz podpis uczestnika zajęć; d) protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca - numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia; 8) przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu zajęć szkoleniowych (szkolenia) wraz z rozkładem tych zajęć w terminie 3 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z harmonogramem form wsparcia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ); 3) zachowania w tajemnicy danych osobowych uczestników szkolenia przez Wykonawcę oraz wszystkie osoby wykonujące przedmiot niniejszego zamówienia mające do nich dostęp, a także nieujawniania osobom trzecim żadnych informacji, jakie osoby te uzyskają podczas lub w związku z wykonywaniem szkolenia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia; 9) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następnego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostatecznie wydatki dotyczące zakończenia realizacji projektu, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej. Wykonawca przechowuje dokumentację związaną z realizacją niniejszego zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o miejscu jej archiwizacji w terminie 5 dniu roboczych od dnia podpisania niniejszej umowy, o ile dokumentacja jest przechowywana poza jego siedzibą. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie, na piśmie poinformować Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. 9. Wykonawca winien zapewnić podczas zajęć szkoleniowych: 1) dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia (toaleta zlokalizowana w pobliżu sali, w której odbywać się będą zajęcia i umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), 2) niezbędne narzędzia, urządzenia i materiały na czas trwania prowadzonych zajęć szkoleniowych, w tym w szczególności na czas trwania zajęć praktycznych, 3) dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi form wsparcia z podanymi tematami zajęć zgodnie z zakresem prowadzonego szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi szkolenia w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć. 10. Zajęcia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu prowadzonych zajęć oraz liczby uczestników tych zajęć. 11. Zajęcia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca prowadzenia szkolenia, w którym zgodnie z programem nauczania odbywać się będą zajęcia szkoleniowe, nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. 12. Wykonawca na czas realizacji zajęć szkoleniowych w ramach każdego szkolenia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia zapewni warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osobom niepełnosprawnym, a także nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, to jest ofert przewidujących odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania niniejszego zamówienia publicznego. 14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Każda z usług wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2 i 3 powyżej jest wyodrębnioną częścią zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia (zadania). 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 16. Zamawiający przewiduje porozumiewanie się drogą elektroniczną na zasadach określonych w Rozdziale VI SIWZ. 17. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 19. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 21. Wszystkie ustalenia dotyczące dat i godzin stosowanych dla potrzeb niniejszego postępowania przyjmuje się zgodnie z czasem lokalnym właściwym dla siedziby Zamawiającego. 22. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. 23. Zamawiający żąda: 1) wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, 2) podania przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 24. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach