Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83330 Żukowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52
    83330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukowo.pl/Article/id,2038.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane wykonywane na podstawie opracowań: - projekt zagospodarowania terenu, - projekt branży architektonicznej, - projekt branży konstrukcyjnej, - projekt branży sanitarnej, - projekt branży elektrycznej, - projekt aranżacji wnętrz. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30000 PLN (trzydzieści tysięcy 00/100zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1 części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 (jeśli dotyczy) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach