Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na cele mieszkalne wraz z przebudową i adaptacją powierzchni strychu na cele mieszkalne w Kleszczewie 11 gm. Miłki

Gmina Miłki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-513 Miłki, ul. Mazurska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 42-11-060
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłki
    ul. Mazurska 2
    11-513 Miłki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 42-11-060
    REGON: 790671260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.milki.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na cele mieszkalne wraz z przebudową i adaptacją powierzchni strychu na cele mieszkalne w Kleszczewie 11 gm. Miłki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: • - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na cele mieszkalne wraz z przebudową i adaptacją powierzchni strychowych na cele mieszkalne, przebudowa komina (rozbiórka komina i budowa nowego), budowie przegród pionowych, wykonanie klatki schodowej, wykonanie drugiego wejścia (do nowego mieszkania powstałego po przeprowadzonej przebudowie), wymianie pokrycia i termomodernizacji, zgodnie z zapisami Decyzji o warunkach zabudowy nr 14.2017 RR.6730.14.2017 z dnia 17.03.2017 roku Zakres planowanych robót: • - adaptacja strychu – poddasza na cele mieszkalne polegająca na przebudowie pokrycia dachowego dwuspadowego o więźbie płatwiowo-kleszczowej, o kącie nachylenie 45° poprzez przebudowę konstrukcji płatwi. kleszczy i słupów, wzmocnieniem lub wymianą krokwi szt 5, montażem wymianów, z osadzeniem stolarki połaciowej szt 4, wymianą izolacji istniejących stropów i podłóg, wykonanie lekkich ścianek działowych w systemie płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym lub drewnianym izolowanych płytami wełny mineralnej, montażem stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z projektem. Ocieplenie połaci dachowych i stopu belkowego poddasza wełną mineralną gr min 15cm z wykonaniem wiatro i paroizolacji oraz ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekką mokrą gr 15cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku cienkowarstwowego mineralnego. Wykonanie wykopów odcinkowo przy istniejącym fundamencie oraz wykonanie izolacji ze styroduru M-20 gr 5cm wraz z izolacją przeciwwilgociową. • Wykonanie ścian działowych murowanych z płytek betonu komórkowego gr 12 i 24cm M500. Wykładziny ścian, sufitów i skosów płytami gipsowo- kartonowymi i płytkami glazurowanymi w pomieszczeniach łazienek, wc, kuchni; wykonanie podkładów podłogowych z betonu z wtopieniem siatek z prętów stalowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, akustyczno termicznej ze styropianu oraz wykonanie posadzek z terakoty i paneli drewnianych. • Montaż gotowych schodów drewnianych zabiegowych wykonanych zgodnie z niniejszym projektem z kompletem balustrad i tralek. • Rozbiórka istniejących kominów i budowa kominów z przewodami wentylacyjnymi z kształtek systemowych . Montaż instalacji wod-kan i montaż wyposażenia 2 łazienek i kuchni. Wymiana i uzupełnienie instalacji wewnętrznej elektrycznej. .Wymiana i uzupełnienie instalacji wewnętrznej c.o. i c.w.u. Zakres prac projektowych znajduje się na terenie działki nr 106/14 w miejscowości Kleszczewo,– własność Inwestora: Gmina Miłki. 2. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania i odbioru prac określają: 1) Dokumentacja Projektowa; 2) Przedmiary robót; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej „Specyfikacją techniczną”; 4) Zapisy SIWZ i wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy: Urzędu Gminy Miłki Nr 77 9364 0000 2005 0001 0118 0003 w WMBS Pisz 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gmina Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki) 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, Jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 ppkt 2. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach