Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH DLA CZĘŚCI III, V, VI, VII GRUDZIEŃ 2017 - KWIECIEŃ 2018

Gmina Korzenna ogłasza przetarg

  • Adres: 33322 Korzenna, Korzenna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 440 66 10 , fax. 18 441 70 39
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korzenna
    Korzenna 325
    33322 Korzenna, woj. małopolskie
    tel. 18 440 66 10, fax. 18 441 70 39
    REGON: 49189229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH DLA CZĘŚCI III, V, VI, VII GRUDZIEŃ 2017 - KWIECIEŃ 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Korzenna w okresie zimy 2017/2018. 2. Zakres przedmiotu obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych grudzień 2017 – kwiecień 2018 - o łącznej długości 80,34 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2018r., nie więcej niż przez 38 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału. Założono odśnieżanie dodatkowego 1,5 km w przypadku części III, V, VII oraz 2 km w przypadku części VI dróg dziennie, jako odcinki rezerwowe, które będą rozliczane oddzielnie wg faktycznej długości odśnieżonego odcinka. Zlecenia odcinków rezerwowych będzie się odbywać na zasadach jak dla pozostałych dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu. 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań; c) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że wykonawca: a) posiada doświadczenie, polegające na wykonywaniu co najmniej 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. zimowe utrzymanie dróg publicznych). b) przy realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem i osobami niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: - dysponuje niezbędnym sprzętem i osobami do obsługi, tj. dla każdej części oddzielnie min. 1 ciągnikiem rolniczym o mocy silnika min. 80 KM (dopuszcza się koparko-ładowarkę) wraz z osprzętem tj. min. 1 pługiem (koparko-ładowarką) oraz posypywarką – rozrzutnikiem, a także minimum. 1 osobą posiadającą odpowiednią kategorię prawa jazdy (dla obsługi koparko-ładowarek świadectwo kwalifikacji wymagane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263))
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ): 1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 3)Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 16 do SIWZ – przykładowy wzór).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach