Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa ogłasza przetarg
- Adres: 38350 Bobowa, ul. Grunwaldzka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 35 14 013 , fax. 18 35 14 013
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa
ul. Grunwaldzka 18
38350 Bobowa, woj. małopolskie
tel. 18 35 14 013, fax. 18 35 14 013
REGON: 49000048600000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zatrudnienie instruktorów do PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW KORONKARSTWA, ORAZ WARSZTATÓW WYPLATANIA WIEŃCÓW DOŻYNKOWYCH w ramach projektu pn. Bobowska Szkoła Tradycji „Szabasówka” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 1)Część nr 1: instruktor do przeprowadzenia zajęć nauki koronkarstwa, tworzenia pięknych koronek, nauki historii, tradycji i kultury Bobowej związanej z koronkami. 2)Część nr 2: instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Bobowej 3) Część nr 3: instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Brzanie 4) Część nr 4: instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Jankowej 5) Część nr 5: instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Sędziszowej 6) Część nr 6: instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Siedliskach 7) Część nr 7: instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Stróżnej 8) Część nr 8: instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Wilczyskach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji wyrabiania rękodzieła (koronkarstwa) na terenie gminy Bobowa. 2) przeprowadzenie warsztatów koronki klockowej dla 2 grup, po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (po 2 godziny zegarowe dla każdej grupy na tydzień). Minimalna liczba uczestników to 20 osób. 3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2019 r. Łącznie 240 godzin zegarowych. 4) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp, 5) dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń, 6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą, 7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu 8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia, Zadanie 2-8 1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa. 2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie). 3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych. 4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych 5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń, 6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą, 7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu 8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia, Informacje dodatkowe: a) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy. 2. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) i pkt 3) ustawy PZP, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w formie stacjonarnej szkoły letniej dla doktorantów Szkoły Doktorskiej
Dodano: 2024-04-11 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w formie stacjonarnej szkoły letniej dla doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, dalej: UKEN
Dodano: 2024-04-10 - Przygotowanie i realizacja programu akceleracyjnego #StartUP Małopolska, zwanego dalej „programem”...
Dodano: 2024-04-03 - Przeprowadzenie szkolenia w formule online z zakresu obsługi Centralnego Systemu Teleinformatycznego 2021 (CST2021)
Dodano: 2024-03-28 - przygotowanie i przeprowadzenie mini kursów (szkoleń) w formie stacjonarnej dla doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w podziale na 8 (osiem) części)
Dodano: 2024-03-24 - Usługi społeczne polegające na przeprowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością
Dodano: 2024-03-13 - przygotowanie i przeprowadzenie mini kursów (szkoleń) w formie stacjonarnej dla doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w podziale na 8 (osiem) części)
Dodano: 2024-03-11 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników gmin z terenu województwa małopolskiego w zakresie obowiązku przygotowania i złożenia sprawozdania wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (...)
Dodano: 2024-02-12 - CKZ II/TP/272/6/2023 Organizacja i przeprowadzenie kursu „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych (dawne wózki widłowe kategoria II WJO) dla 1 grupy 10 osób
Dodano: 2023-12-28 - CKZ II/TP/272/4/2023 „Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MIG-131 dla 1 grupy (6 osób)”
Dodano: 2023-12-18