Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji części niskiego parteru oraz rozbudowy budynku Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego przy ul. Wójta Radtkego 1, w Gdyni o szyb dźwigu osobowego wraz z dostawą i instalacją dźwigu

SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207501 , fax. 058 6201114
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207501, fax. 058 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji części niskiego parteru oraz rozbudowy budynku Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego przy ul. Wójta Radtkego 1, w Gdyni o szyb dźwigu osobowego wraz z dostawą i instalacją dźwigu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji części pomieszczeń niskiego parteru oraz rozbudowy budynku Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni o szyb dźwigu osobowego, od strony ul. Wójta Radtkego (działka nr 1339/321, 1340/321, KM 54), wraz z dostawą i instalacją dźwigu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie projektu koncepcyjnego, 2) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej: a) projekt budowlany, b) przedmiar robót, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dla dokumentacji projektowej oraz pozwoleń (jeśli będą wymagane, w tym pozwolenia na budowę, opinii i zezwolenia od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), Dokumentacja projektowa będzie obejmowała zaprojektowanie dodatkowego przystanku windy na poziomie niskiego parteru wraz z modernizacją pomieszczenia, zgodnie z Załącznikiem nr G oraz wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej wraz z uzgodnieniem, wynikającej z Załącznika nr H - a Wytyczne techniczne - przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych kolidujących z projektowaną budową windy w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 1 nr TOTTNSCU/20/2012 z dnia 10 stycznia 2012 roku z Telekomunikacji Polskiej, Technicznej Obsługi Klienta przy ul. Czerwony Dwór 3 w Gdańsku, oraz wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej wraz z uzgodnieniem, wynikającej z Załącznika nr H - b Warunków technicznych na przebudowę i zabezpieczenie przyłącza teletechnicznego Netti SA, w związku z projektem budowy zewnętrznego dźwigu osobowego przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni, pismo nr DUU-E/N-11/47/OT z dnia 14 grudnia 2011 roku. 4) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdyni projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz wystąpienie do Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni o zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym, 5) wykonanie robót budowlanych według dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe: - rozebranie nawierzchni chodnika, - należy odcięcie konsoli słupów wystających z elewacji budynku niższego oraz demontaż okien w holu budynku wyższego, b) fundamentowanie (pod projektowaną rozbudowę - płyta żelbetowa) c) wykonanie ścian zewnętrznych szybu dźwigowego, d) wykonanie stropodachu, e) wykonanie wentylacji, f) wykonanie posadzki podszybia, g) wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin, h) wykonanie okładzin zewnętrznych, i) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, j) wykonanie izolacji termicznej, k) wykonanie izolacji akustycznej, l) wykonanie obróbek blacharskich, rury spustowe, m) roboty drogowe i wykonanie zieleni, n) wykonanie instalacji zapobiegającej zadymieniu szybu windy, o) wykonanie robót elektrycznych w zakresie: -usunięcia kolizji projektowanego dźwigu z istniejącymi liniami kablowymi, -rozbudowy rozdzielnicy wentylacji RW, -wykonania zasilania pomp zwiększających ciśnienie w hydrantach ppoż., -wykonania tras kablowych, p) przebudowa sieci telekomunikacyjnych poza obszar planowanej lokalizacji dźwigu r) dostawa i montaż dźwigu osobowego (dźwig przystosowany do przewozu: osób niepełnosprawnych, łóżek szpitalnych z pacjentami, ekip ratowniczych), s) malowanie szybu oraz urządzeń, t) wykonanie dokumentacji technicznej oraz uzgodnienie jej z UDT, dostawa pełnej dokumentacji technicznej oraz Dokumentacji Techniczno Ruchowej, paszportów technicznych i instrukcji eksploatacji i obsługi w języku polskim, u) odbiór dźwigu przez UDT, w tym certyfikacja, i przekazanie go do eksploatacji. 6) przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy i szkoleń serwisowych w zakresie podstawowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert. Wadium będzie wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=133&Itemid=83
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach