Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
- Data zamieszczenia: 2014-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
REGON: 00059846300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaplanowaniu i realizacji zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska.
1. Zamówienie obejmuje:
1.1. Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu strategii zakupu mediów określonych w pkt. 1.2 i 1.3, zawierającej m.in. określenie formatów / narzędzi reklamowych wraz z parametrami technicznymi do wykonania przez Zamawiającego materiałów, mediaplan, harmonogram działań z datami przekazania przez Zamawiającego materiałów, kosztorys zakupu reklam z podziałem na poszczególne grupy docelowe, wskazania liczby odsłon i zasięgów reklam w poszczególnych grupach docelowych, określonych w pkt. 1.2 i 1.3 wraz z ich łącznymi sumami oraz wszelkie inne elementy, które Wykonawca uzna za istotne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1.2. Realizację zakupu reklam na portalu Facebook, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
c) wyświetlanie reklam w news feedzie (strumieniu wiadomości) w formie postu graficznego z linkiem, na komputerach stacjonarnych oraz na urządzeniach mobilnych;
d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
1.3. Realizację zakupu reklam na zagranicznych witrynach internetowych w sieci Google Display Network, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
c) dopuszczalne formaty statyczne: kwadrat 250x250, duży prostokąt 336x280, pionowy prostokąt 240x400, pół strony 300x600, banner śródtekstowy 300x250, billboard 970x250;
d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
1.4. Dostarczenie Zamawiającemu raportu w postaci elektronicznej lub na nośniku CD lub DVD, nie później niż w ciągu 1 tygodnia od dnia zakończenia przez Wykonawcę działań, o których mowa w ust. 1.2 i 1.3, podsumowującego zakup mediów w poszczególnych grupach docelowych (w poszczególnych krajach) oraz łącznie, zawierającego m.in. liczby odsłon, CTR i zasięgi reklam, osobno dla witryn internetowych i portalu Facebook.
2. Udział liczby odsłon reklam, o których mowa w ust. 1.3 ma wynosić nie mniej niż 70% całkowitej łącznej liczby odsłon objętej zamówieniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Łączna liczba odsłon reklam we wszystkich grupach docelowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej projekt Budowa Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku.
Dodano: 2015-02-11 - Umieszczenie reklam całostronicowych dot.: Budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, w ogólnopolskim tygodniku o charakterze opiniotwórczym obejmujących swym zasięgiem całą Polskę
Dodano: 2014-05-16 - Umieszczenie dwóch reklam całostronicowych w dzienniku o charakterze lokalnym, dot. budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-05-15 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-11 - Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej otwarcie budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-03-11 - Udostępnienie powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych typu Billboard (nośnikach), drukowanie oraz montaż, demontaż i utylizacja plakatów, które będą eksponowane na nośnikach.
Dodano: 2014-02-07 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-02-07 - Udostępnienie powierzchni reklamowej na przeszklonych panelach reklamowych typu Citylight (nośnikach), drukowanie oraz montaż, demontaż i utylizacja plakatów, które będą eksponowane na nośnikach.
Dodano: 2014-02-03