Przetargi.pl
Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaplanowaniu i realizacji zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska.
    1. Zamówienie obejmuje:
    1.1. Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu strategii zakupu mediów określonych w pkt. 1.2 i 1.3, zawierającej m.in. określenie formatów / narzędzi reklamowych wraz z parametrami technicznymi do wykonania przez Zamawiającego materiałów, mediaplan, harmonogram działań z datami przekazania przez Zamawiającego materiałów, kosztorys zakupu reklam z podziałem na poszczególne grupy docelowe, wskazania liczby odsłon i zasięgów reklam w poszczególnych grupach docelowych, określonych w pkt. 1.2 i 1.3 wraz z ich łącznymi sumami oraz wszelkie inne elementy, które Wykonawca uzna za istotne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
    1.2. Realizację zakupu reklam na portalu Facebook, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
    a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
    b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
    c) wyświetlanie reklam w news feedzie (strumieniu wiadomości) w formie postu graficznego z linkiem, na komputerach stacjonarnych oraz na urządzeniach mobilnych;
    d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
    e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
    1.3. Realizację zakupu reklam na zagranicznych witrynach internetowych w sieci Google Display Network, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
    a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
    b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
    c) dopuszczalne formaty statyczne: kwadrat 250x250, duży prostokąt 336x280, pionowy prostokąt 240x400, pół strony 300x600, banner śródtekstowy 300x250, billboard 970x250;
    d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
    e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
    1.4. Dostarczenie Zamawiającemu raportu w postaci elektronicznej lub na nośniku CD lub DVD, nie później niż w ciągu 1 tygodnia od dnia zakończenia przez Wykonawcę działań, o których mowa w ust. 1.2 i 1.3, podsumowującego zakup mediów w poszczególnych grupach docelowych (w poszczególnych krajach) oraz łącznie, zawierającego m.in. liczby odsłon, CTR i zasięgi reklam, osobno dla witryn internetowych i portalu Facebook.
    2. Udział liczby odsłon reklam, o których mowa w ust. 1.3 ma wynosić nie mniej niż 70% całkowitej łącznej liczby odsłon objętej zamówieniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Łączna liczba odsłon reklam we wszystkich grupach docelowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach