Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji 2. Kody CPV: 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30192113-6 wkłady drukujące, 30192112-9 głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192300-4 taśmy barwiące, 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów, 30234400-2 uniwersalne dyski wideo (DVD), 30234300-1 - płyty kompaktowe CD. 3. Szczegółowy wykaz zamawianego przez Zamawiającego asortymentu zawiera zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 4. Zamawiający, ustalając wartość zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.: a) maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza prawo opcji poprzez możliwość zmniejszenia wartości umowy na skutek częściowej lub całkowitej rezygnacji z asortymentów określonych w Formularzu Ofertowym w ilościach 1 lub 2 sztuki. Jednocześnie gwarantuje zakup wszystkich pozycji określonych w Formularzu Ofertowym w ilościach 3 sztuki i więcej (z zastrzeżeniem pkt XXV ppkt 8 lit. f SIWZ oraz § 11 ust. 2 pkt 6 umowy). W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy; 5. Podane ilości asortymentu wymienione w zał. nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy mają charakter szacunkowy i nie są wiążące. Zostały przyjęte w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilości szacunkowe poszczególnych rodzajów asortymentów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zmiana ta nie wpłynie na ogólną wartość umowy. 6. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo w miarę potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, pisemnie faksem lub drogą elektroniczną. 7. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela gwarancji na okres odpowiadający gwarancji udzielanej przez producenta towaru, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał cząstkowe zamówienia własnym transportem na swój koszt i ryzyko, w ciągu 4 dni roboczych (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) od daty złożenia zamówienia. 10. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia wystawienia faktury VAT. 11. Miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 12. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość wskazania innego miejsca dostawy zamówienia w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. 13. Koszty przewozu, zabezpieczenia przedmiotu zamówienia i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, w uzgodnionych przez strony terminach. Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych materiałów eksploatacyjnych do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest to odbioru z siedziby Zamawiającego na własny koszt zużytych opakowań po materiałach eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji zamówienia. Koszty utylizacji i recyklingu ponosi Wykonawca. 15. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 4 Materiał oferowany Wykonawca musi wpisać nazwę oferowanego przez siebie materiału eksploatacyjnego (oryginalnego lub równoważnego). 16. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 6 Producent materiałów oferowanych z kol. 4 Wykonawca musi wpisać nazwę producenta oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych. 17. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 5 Wydajność materiału oferowanego Wykonawca musi wpisać wydajność zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych (nie dot. poz.1-6 oraz poz. 28 Tabeli 1.). 18. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki. 19. Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, nieregenerowane, tj. nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, wyprodukowane lub zalecane przez producenta urządzeń. 20. Zamawiający uznaje za fabrycznie nowe produkty do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i materiały. 21. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych (zalecanych) przez producenta sprzętu. 22. Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie produkt regenerowany kompatybilny z urządzeniem do którego jest zamawiany, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 23. W przypadku jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny (jeśli dotyczy) spowoduje uszkodzenie urządzenia Zamawiającego, w którym był stosowany, co będzie potwierdzone przez ekspertyzę autoryzowanego serwisu danego urządzenia, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub wymiany tego urządzenia na własny koszt w ciągu 14 dni od momentu powiadomienia o awarii oraz do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z przeprowadzonej ekspertyzy oraz kosztów z nią związanych. 24. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę przedmioty muszą być wolne od wad technicznych i kompletne. 25. Materiały oryginalne muszą być zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału oraz termin przydatności, opakowania muszą wskazywać do jakich urządzeń są przeznaczone oraz jaki jest termin upływu gwarancji producenta. 26. Dostarczone materiały eksploatacyjne regenerowane muszą posiadać na opakowaniach oznaczenie wykonawcy umowy, nazwę urządzenia do którego są przeznaczone, symbol produktu i termin jego przydatności do użycia. 27. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być produkowane w sposób bezpieczny, nie wpływający negatywnie na środowisko. 28. Zaoferowany i dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ i jej załącznikach. 29. Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonych towarów z warunkami określonymi w SIWZ. 30. Nośniki danych -zostaną wymienione na wolne od wad bez konieczności zwrotu uszkodzonych (zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy poz. od 1 do 6) Ze względu na specyfikę Zamawiającego niesprawne płyty CD/DVD zostaną komisyjnie zniszczone przez Zamawiającego O terminie i miejscu wybrakowania Wykonawca zostanie poinformowany, a jego przedstawiciel zaproszony do asystowania podczas tej czynności. 31. W pozycji 1 zał. nr 1 do SIWZ Formularza Ofertowego - Płyta CD - R 700MB w kopercie papierowej Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze typu cake lub szpindel pod warunkiem ujęcia w cenie płyty okładki papierowej (opakowania typu cake/szpindel + okładka papierowa). 32. Zamawiający preferuje dobre jakościowo nośniki danych (zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy poz. od 1-6), których producent udziela wieloletniej gwarancji na swoje produkty. 33. Równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych do asortymentu, który określono w Formularzu Ofertowym powinna zostać potwierdzona dokumentem, który określi, że podana wydajność mierzona jest zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711. 34. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wcześniejszego wyczerpania wartości umowy. 35. Wykorzystanie maksymalnej wartości umowy przed upływem okresu 24 m-cy od dnia zawarcia umowy, skutkuje jej wygaśnięciem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach