Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ogłasza przetarg
- Adres: 11015 Olsztynek, ul. Górna
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 192 506 , fax. 895 194 468
- Data zamieszczenia: 2017-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
ul. Górna 5
11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 192 506, fax. 895 194 468
REGON: 51038447700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zasipolsztynek.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym w ramach wykonywanych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym w ramach wykonywanych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej (regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym) w roku 2018 realizowanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200, z późn. zm.), ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2136, z późn. zm.), ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1983), ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 1138, z późn. zm.). Zakup biletów dotyczy przewozu uczniów na wskazanych przez Zamawiającego liniach komunikacyjnych i trasach zgodnie z obowiązującym na danej linii rozkładem jazdy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów oraz bezpłatnego przejazdu i miejsca siedzącego dla opiekunów ww. uczniów – po jednym opiekunie w autobusie, za wyjątkiem trasy VI, gdzie opiekę będzie sprawował kierowca. Wykaz linii oraz tras wraz z przybliżoną liczbą uczniów, godzinami rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach, rozkładem jazdy oraz miejsca wsiadania opiekunów stanowi Załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. Przy czym Zamawiający zastrzega, że rozkłady jazdy przewoźnika i ich aktualizacje winny uwzględniać potrzeby wynikające ze szkolnych planów lekcyjnych oraz z okazjonalnych rozkładów w czasie przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów, rekolekcji, świąt i imprez szkolnych, odpracowywania dnia nauki w sobotę, dnia rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych, ale nie wolnych od innych form zajęć organizowanych w tych dniach itp., a liczba nabywanych biletów może ulegać zmianom - zwiększeniu lub zmniejszeniu. W przypadku uczniów korzystających z dowozów w jedną stronę - do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone są o 50%. Okres objęty dowożeniem od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r., tj. przez 10 miesięcy (przerwę świąteczną traktuje się jako dni, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i opiekuńcze lub opiekuńcze). Uwaga: Liczba uczniów dowożonych i odwożonych wg Zał. 2 i 2A do SIWZ została ustalona w oparciu o liczbę biletów miesięcznych zakupionych w miesiącu grudniu 2017 r. W czasie trwania umowy może nastąpić korekta – zwłaszcza w roku szkolnym 2018/2019, w związku z reformą oświaty oraz realizacją dodatkowych zajęć. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowania pojazdami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Opis sposobu egzekwowania w/w wymogu: 1) na etapie składania ofert Wykonawca przedstawi oświadczenie, że zatrudni na umowę o pracę osoby wykonujące czynności związane z kierowaniem pojazdami Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności: kierowania pojazdami 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie 14 dni od otrzymania wezwania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemną listę pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zawierającą imiona i nazwiska tych osób oraz rodzaj czynności wykonywanych przez tych pracowników. Powyższa lista zawierać będzie również imiona i nazwiska oraz rodzaj czynności wykonywanych przez pracowników Podwykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w pkt. 2 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 5 dni od dokonania takiej zmiany. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości po 100,00 złotych brutto za każdy dzień roboczy, w którym osoba niezatrudniona przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonywała ww. czynności. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał właściwą licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego i dysponował autobusami spełniającymi wymagania sprzętowe opisane w rozdziale III SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 tej ustawy wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 3) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę wg Załącznika nr 5 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy dotyczące spełniania wymogów Zamawiającego w zakresie zatrudnienia kierowców realizujących bezpośrednio zamówienie na podstawie umowy o pracę na odpowiedni wymiar czasu pracy wynikający z grafiku dowożenia i przepisów o czasie pracy kierowców wg Załącznika nr 6 do SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dowożenie i odwożenie uczniów szkół podstawowych do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Mrągowo w okresie od 01-01-2024 r. do 27-06-2024 r.”
Dodano: 2024-01-04 - „Dowożenie i odwożenie uczniów szkół podstawowych do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Mrągowo w okresie od 01-01-2024 r. do 27-06-2024 r.”
Dodano: 2023-11-14 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Budry w okresie 1.11.2023 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2023-11-03 - Dowożenie i odwożenie uczniów szkół podstawowych do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Mrągowo w okresie od 01-09-2023 r. do 30-06-2024 r.
Dodano: 2023-08-03 - „Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Korsze od 01.09.2023 roku do 30.06.2024 roku w formie zakupu biletów miesięcznych”
Dodano: 2023-07-13 - Dowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do Szkół, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-13 - Dowóz uczniów do Przedszkola nr 1 w Ornecie ( ul. Przemysłowa), do Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Zamkowa 26, ul. Warmińska 11 i Szkoły Podstawowej nr 4 w Ornecie - Zadanie 3
Dodano: 2023-06-23 - DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WILCZĘTA W ROKU SZKOLNYM 2022/2023 NA PODSTAWIE SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH
Dodano: 2022-08-12 - Dowożenie uczniów do szkół w gminie Węgorzewo od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2022-07-27 - Usługa transportu medycznego w standardzie podstawowym
Dodano: 2021-02-12