Przetargi.pl
zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI - sprawa 16/2016

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6840328 , fax. 022 8250803, 6846704
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6840328, fax. 022 8250803, 6846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI - sprawa 16/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty załącznikach nr 5 do SIWZ oraz nr 6 do SIWZ. - Krótki opis przedmiotu zamówienia: a) Część I - ubrania strażackie 1. Ubranie strażackie specjalne CPV 18100000-0 kpl.50 2. Rękawice strażackie bojowe pięciopalcowe CPV 18100000-0 para 70 3. Pas strażacki bojowy CPV18100000-0 szt.60 4. Kominiarka strażacka CPV 18100000-0 szt.70 5. Koszulka strażacka zimowa CPV 18100000-0 szt.120 6. Koszulka strażacka letnia CPV 18100000-0 szt.120 - Wszystkie ubrania powinny być oznakowane rozmiarem oraz dodatkowo ubrania specjalne powinny być oznakowane nr posiadanego świadectwa dopuszczenia. - Ubrania strażackie oferowane przez dostawcę muszą być fabrycznie nowe z produkcji 2016 roku oraz powinny spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i światowych norm i standardów jakości. - Zamawiający zastrzega możliwość zmiany podanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Część I (załącznik nr 5 do SIWZ) rozmiarów ubrań przed podpisaniem umowy z wykonawcą. b) Część II - ubrania strażackie 1. Buty strażaka specjalne skórzane CPV 18832000-0 par 55 2. Buty strażaka ochronne gumowe CPV18832000-0 par 40 3. Buty strażackie dla kadry dowódczo-sztabowej CPV18832000-0 par 6 - Wszystkie buty powinny być oznakowane rozmiarem. - Buty strażackie oferowane przez dostawcę muszą być fabrycznie nowe z produkcji 2016 roku oraz powinny spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i światowych norm i standardów jakości. - Zamawiający zastrzega możliwość zmiany podanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Część II (załącznik nr 6 do SIWZ) rozmiarów butów przed podpisaniem umowy z wykonawcą. - Wszystkie dostarczone pozycje (pojedyncze opakowania detaliczne dla każdej jednostki wyrobu) mają być oznakowane kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/ MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej (Dz. Urz. MON z dn. 07 stycznia 2014r. poz. 11) zwanej dalej ,,Decyzją nr 3 MON.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I - 2 300,00 zł Część II - 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szi.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach