Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-150 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 261 658 666 , fax. 261 658 425
- Data zamieszczenia: 2015-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109 109
51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 261 658 666, fax. 261 658 425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO I SZKOLENIOWEGO Sprawa WNP/521/PN/2015 o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu szkoleniowego, w którego zakres wchodzą: tablice korkowe, plansze ścienne dydaktyczne w języku obcym, zegar ścienny, tablica interaktywna. Szczegółowy zakres i ilości asortymentu objętego przedmiotem dostawy określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; oraz sprzętu biurowego, w którego zakres wchodzą: ekrany, niszczarki dokumentów, gilotyny papieru, lamintory, bindownice, trymery, tablice korkowe, tablice szkolne suchościeralne magnetyczne, tablice suchościeralno-magnetyczne/korkowe, tablice informacyjne A0 w ramkach metalowych, tablica informacyjna odblaskowa z napisem i ze stojakiem, flipcharty, wskaniki laserowe, stojak metalowy do zawieszania map, tablic, schematów, krzywomierz do map, pudełko plastikowe z pokrywą i uchwytami do transportu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: dla części I - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), dla części II - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - AC/BZP/236/2015
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz niszczarki dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - zadania - AC/BZP/190/2014
Dodano: 2014-09-19 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2013-11-21 - dostawy tuszów i tonerów
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i telefaksów dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa materiałów biurowych/eksploatacyjnych dla projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - 2 Zadania AC/BZP/47/2013
Dodano: 2013-03-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Wrocław-Krzyki
Dodano: 2013-01-04 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2012-11-22 - ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO - POSTĘPOWANIE IV nr sprawy 72/PN/2011
Dodano: 2011-11-25 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2011-11-18