Przetargi.pl
Zakup pokrowców do śmigłowców Mi-2 oraz Mi-24

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pokrowców do śmigłowców Mi-2 oraz Mi-24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowców do śmigłowców Mi-2 oraz Mi-24 Pokrowiec przeznaczony do ochrony śmigłowców przed bezpośrednim działaniem warunków atmosferycznych i czynników środowiskowych. Zamawiający zapewnia możliwość dokonania pomiarów śmigłowców w 49 Bazie Lotniczej w Pruszczu Gdańskim: a) części składowe kompletu pokrowca na śmigłowce Mi-2: -pokrowiec łopat wirnika nośnego WZ-142-02; -pokrowiec na szybę AZ-142-13; -pokrowiec łopat śmigła ogonowego 50.98.104.00.01; -pokrowiec piasty wirnika nośnego 50.98.114.00.00; -pokrowiec piasty śmigła ogonowego 50.98.111.00.00; -urządzenie do kotwiczenia łopat (taśma do mocowania łopat wirnika nośnego) 50.94.740.00.01 ; -osłona na przednią część kadłuba wz. 132-S-15; -pokrowiec na tylną część kadłuba wz. 131-B-04; -pokrowiec na lufę działka NS-23. b) części składowe kompletu pokrowca na śmigłowce Mi-24: -pokrowiec na przednią część śmigłowca (zimowy) 246-9113-003; -pokrowiec na środkową część kadłuba 246-9113-00-5; -pokrowiec na PZU śmigłowca 246-9113-160 ; -pokrowiec na łopaty wirnika nośnego 246-9113-10-5; -pokrowiec na oszklenie kabiny (letni) 246-9113-3010; -pokrowiec na piastę śmigła ogonowego 246-9113-23; -pokrowiec na łopaty śmigła ogonowego 246-9113-16; -pokrowiec na piastę wirnika nośnego śmigłowca 246-9113-70; -taśma do mocowania łopat wirnika nośnego 246-9900-3080. Pokrowce kadłuba powinny być dodatkowo wzmocniony np. skórą w miejscach występowania anten mieczowych. Pokrowce powinny być mocowane (np. wiązane, przypinane do pokrowca kadłuba za pomocą taśm lub gum, dodatkowo wzmocnionych w szwach ich wszycia). Pokrowce na osiowe wloty powietrza do silników (246-9113-160) powinny być dodatkowo w miejscach zamocowania ich do płatowca śmigłowca zakończone taśmą odblaskową, a także na obrzeżu mieć wszytą gumę i taśmę umożliwiająca jego ściągnięcie. Materiał z którego będą wykonane pokrowce powinien spełniać następujące wymagania: -chronić samolot przed wilgocią, deszczem, promieniowaniem słonecznym oraz kurzem; -pokrowiec powinien być wykonany z lekkiego wodoszczelnego materiału odpornego na grzyby i pleśnie; -wytrzymały, odporny na silne podmuchy wiatru; -wodoodporny oraz zapewniający wentylację powietrza; -odporny na promieniowanie UV; Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę. Obowiązki Wykonawcy: -Odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia dokona RPW wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji, Jakość i Kodyfikacji na podstawie klauzul jakościowych stanowiących załącznik nr 8 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić RPW o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia na co najmniej 5 dni (pięć dni) przed jego planowanym terminem. - Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokół odbioru jakościowego podpisanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe właściwe według siedziby Wykonawcy, który jednocześnie będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT - Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenach wskazanych jak powyżej. Terminy i miejsca dostawy do terminu wskazanego w ofercie, z możliwością wcześniejszej dostawy. Zamawiający dopuszcza dostawę towaru za pomocą firmy kurierskiej jednak ostateczny odbiór będzie dokonywany wyłącznie przy obecności przedstawiciela Wykonawcy. - Dostawa winna być realizowana w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku), miejsce dostawy: 49 Blot Pruszcz Gdański - Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów - W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji (załącznik nr 2 do projektu Umowy) za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. - Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. - Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu ofertowym. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty. - W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. - Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. - Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą pokrowców ponosi Wykonawca. - Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie do 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje: a) numer umowy, której dotyczy faktura, b) nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem. - Wjazd na teren lotniska należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem skierowanym do osoby merytorycznie odpowiedzialnej za odbiór wskazanej w umowie podając: - imię, nazwisko oraz numer dowodu osobistego operatora / kierowcy; - rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny. - Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były: a) nowe, nieregenerowane; b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia; c) gatunku I d) dopuszczone do obrotu. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. - W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. - Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca robót wraz z odpowiedzialnością materialną. - Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego. - Zasady wstępu na obiekty chronione Jednostki Wojskowej 1128 i 48 BLT w Pruszczu Gdańskim system przepustkowy oraz wymogi organizacyjne odnośnie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych - Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z nimi najpóźniej w dniu podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin udzielonej gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach