Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-171 Wrocław, ul. Czajkowskiego 11/13
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3252562 , fax. 071 3261396
- Data zamieszczenia: 2015-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
ul. Czajkowskiego 11/13
51-171 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3252562, fax. 071 3261396
REGON: 93018623000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup płyt drogowych żelbetowych na realizację zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg na szkółce leśnej w Nadleśnictwie Jugów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach: 300cm x 150cm x 15cm w ilości: 1610 sztuk (długość x szerokość x grubość) 280cm x 150cm x 15cm w ilości: 280 sztuk (długość x szerokość x grubość) odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i spełniających wymagania określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 1. Właściwości techniczno-użytkowe płyty drogowej żelbetowej pełnej. beton spełniać ma wymagania klasy wytrzymałości na ściskanie nie gorsze niż C20/C25; zbrojenie podwójne. 2. Dokumentacja. Zamawiający w celu potwierdzenia przydatności przedmiotu zamówienia (wyrobu budowlanego) przez Wykonawcę żąda złożenia wraz z ofertą aktualnej krajowej deklaracji zgodności, zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym, zawierającej w szczególności następujące informacje o oferowanym produkcie: klasa betonu, wymiarów płyty drogowej i odchyłki od wymiarów nominalnych, zbrojenie podwójne. 3. Dodatkowe warunki: Wykonawca zapewnia stały załadunek płyt na podstawiany przez Zamawiającego środek transportu. Zamawiający będzie sukcesywnie odbierał przedmiot zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 15.12.2015r. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć dostępność przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy i gwarantuje Zamawiającemu odbiory w ilości minimalnej- 96 sztuk płyt dziennie. 4. Gwarancja na okres 24 miesięcy od dnia odbioru. 5. W celu ograniczenia kosztów transportu w myśl prawidłowej polityki ekonomicznej Zamawiający wymaga aby miejsce składowania płyt wraz z miejscem załadunku znajdowały się w odległości nie większej niż 80 km od miejsca budowy dostępnego drogami dopuszczonymi dla pojazdów o ładowności powyżej 18 ton. Wykonawcy, którzy nie posiadają składu w obrębie wskazanego terenu, a zamierzają brać udział w postępowaniu muszą kosztem i staraniem własnym wykonać składowisko płyt na wyżej wskazanym terenie. 6. W związku z realizacją zmówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, w myśl którego: Zamawiający gwarantuje zakup: 1 100 sztuk płyt o wymiarach: 300cm x 150cm x 15cm oraz 190 sztuk płyt o wymiarach: 280cm x 150cm x 15cm natomiast pozostała ilość tj. 510 sztuk płyt o wymiarach: 300cm x 150cm x 15cm oraz 90 sztuk płyt o wymiarach: 280cm x 150cm x 15cm zakupiona zostanie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji rozliczane będzie w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie wykonawcy z uwzględnieniem rzeczywiście odebranych ilości. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy zmieni się proporcjonalnie do faktycznie wykonanych odbiorów. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Każda partia wydanego materiału powinna posiadać wystawiony przez Wykonawcę Deklarację zgodności z dokumentami odniesienia jak Polska Norma, Świadectwo Jakości, Aprobata Techniczna, ew. Certyfikat dopuszczający do stosowania materiału w drogownictwie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452235001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w kwocie: 10 000,00zł 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 do terminu składania ofert. z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy wadium. 8.3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8.5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość miejsca skłądowania płyt wraz z miejscem załadunku do miejsca budowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zabezpieczenie ruin Zamku we Wleniu - etap VII
Dodano: 2016-05-11 - Zabezpieczenie ruin Zamku we Wleniu - etap VII
Dodano: 2016-04-17 - BUDOWA MURU OPOROWEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3174D W MIEJSCOWOŚCI CZERŃCZYCE
Dodano: 2015-09-11 - Przebudowa budynku magazynowo-technicznego na pomieszczenia ćwiczeń i szkoleń ratowników strażaków (tzw. komora dymowa)
Dodano: 2015-04-22 - Remont zewnętrznej linii ogrodzenia ochronnego w technologii żelbetowej od strony północnej i zachodniej o łącznej długości 371 metrów.
Dodano: 2015-02-06 - Wykonanie wzmocnienia stropu piwnic i wymiana nawierzchni podwórka przy ul. Uniwersyteckiej 27/28 i Kuźniczej 43/45 we Wrocławiu
Dodano: 2014-11-27 - Wykonanie wzmocnienia stropu piwnic i wymiana nawierzchni podwórka przy ul. Uniwersyteckiej 27/28 i Kuźniczej 43/45 we Wrocławiu. ZZK-WP/3400/145/14
Dodano: 2014-10-16 - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie zewnętrznej linii ogrodzenia ochronnego w technologii żelbetowej od strony wschodniej o długości 177 metrów.
Dodano: 2014-07-04 - Budowa remizy OSP w Księginicach Małych: mury parteru i strop nad parterem
Dodano: 2014-03-18 - Zabezpieczenie ruin Zamku we Wleniu (rehabilitacja murów kamiennych, odwodnienie zamku, likwidacja zagrożeń dalszymi awariami oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania obiektu) - etap V.
Dodano: 2013-04-30