Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu PGKiM Spółka z o. o. w Krotoszynie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Rawicka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254233 w. 20 , fax. 627 228 000
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
    ul. Rawicka 41
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254233 w. 20, fax. 627 228 000
    REGON: 25046865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimkrotoszyn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu PGKiM Spółka z o. o. w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2018 roku, dla pojazdów i sprzętu PGKiM Sp. z o. o. w Krotoszynie w poniższych szacunkowych ilościach: a) benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości 6.000 litrów, zgodnie z normą PN-EN 228:2009 b) olej napędowy o liczbie cetanowej min. 51 w ilości 80.000 litrów, zgodnie z normą PN-EN 590:2013 - Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. - Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw paliwa. Tankowanie odbywać się będzie bezgotówkowo, bezpośrednio do zbiorników pojazdów samochodowych i sprzętowych w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Tankowanie do kanistrów i beczek odbywać się będzie na podstawie upoważnienia Zamawiającego. Zamawiający dołączy do umowy wykaz typów i marek, nr rejestracyjne pojazdów i sprzętu oraz nazwiska kierowców i operatorów uprawnionych do tankowania. - Cyklicznie 2 razy w miesiącu Wykonawca wystawi zbiorczą fakturę VAT regulującą należności za zakupione paliwa. Do każdej faktury Wykonawca dołączy niżej wymienione informacje: • numer rejestracyjny pojazdu/tankowanie w kanister, beczkę/ilość pobranego paliwa/datę zakupu/ aktualną na dzień zakupu cenę paliwa/ zaoferowany w ofercie opust/cenę paliwa po opuście/imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu (upoważnionej przez Zamawiającego). 2. Wykonawca powinien zapewnić możliwość: • tankowania paliwa (stacja paliw Wykonawcy musi być zlokalizowana w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną), • możliwość dojazdu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej 40 ton drogami do tego przystosowanymi, • stacja paliw dostosowana do tankowania samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej 40 ton oraz koparek i ładowarek, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo w okresie trwania umowy do żądania świadectwa jakości dla wszystkich oferowanych paliw wraz z dowodem ich dostawy do wskazanej w ofercie stacji Wykonawcy. 4. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U.2014.1853 z dnia 2014.12.22 ze zm.) 3. Stacja paliw powinna być czynna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 4. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z dnia 2015.10.23) 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości paliwa w stosunku do wartości określonej w umowie. Obniżenie to może nastąpić tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przez które rozumie się zmianę rodzaju i zakresu świadczonych usług przez spółkę, wycofanie z eksploatacji pojazdów i sprzętu lub reorganizację Spółki. 6. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 7. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Projekt umowy stanowi załącznik A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocenionej jako najkorzystniejsza- dokumenty o których mowa w pkt IX. C SIWZ każdy z Wykonawców składa osobno. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, jeśli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy (o ile są one aktualne) lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca zamiast dokumentu określonego w pkt. IX.C SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach