Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
- Data zamieszczenia: 2012-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
ul. Grunwaldzka 19A 19A
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6429800, fax. 089 6429817 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 z podziałem na 2 etapy : Etap 1. Dostawa mebli i wyposażenia zawartego w formularzu wyceny - załącznik nr 6A Etap 2. Dostawa mebli i wyposażenia zawartego w formularzu wyceny - załącznik nr 6B - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, Zamawiający przewidział uiszczenie wadium w wysokości 70000,00zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.ostroda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż wyposażenia wnętrz pomieszczeń w budynku biurowym nowej siedziby Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, przy ul. Generała Sikorskiego 30, 11-220 Górowo Iławeckie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz przebudowanego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3.
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa nowych foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa nowych foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa nowych mebli i foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Sząbruku Sile
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych, metalowych, wypoczynkowych, foteli, krzeseł, stołów i mebli medycznych do Centrum Naukowo-Dydaktycznego Medycyny Eksperymentalnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa nowych szaf do wyposażenia laboratorium Katedry Inżynierii i Aparatury Procesowej, Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa nowych ławek, mebli, krzeseł i gablot do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa nowych mebli i krzeseł do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-22