Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska 16A
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3113048 , fax. 0914241545
- Data zamieszczenia: 2012-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szczecińska 16A 16A
72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3113048, fax. 0914241545
REGON: 00053344600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów dydaktycznych w ramach projektu pod nazwą nauka-lepsza przyszłośćProjekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem oraz zakresem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w projekcie Nauka-lepsza przyszłość Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo - biurowych przez okres 24 miesięcy dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów papierniczych i tonerów.
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna (realizowana etapami) dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku
Dodano: 2016-03-08 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru biurowego do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-03-08 - Materiały biurowe
Dodano: 2016-01-26