Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego tj.: dreny, zestawy do drenażu pęcherza moczowego, cewniki naczyniowe dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg

  • Adres: 02005 Warszawa, ul. Lindleya
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 021 001 , fax. 225 022 136
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
    ul. Lindleya 4
    02005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 021 001, fax. 225 022 136
    REGON: 28893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego tj.: dreny, zestawy do drenażu pęcherza moczowego, cewniki naczyniowe dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego tj.: zestawy do drenażu pęcherza moczowego, przewód do cystoskopu lub resektoskopu, cewnik naczyniowy permanentny w zestawie, worki do godzinowej zbiórki moczu, osłonki pomiarowe jednorazowe, worki na wymiociny, zbiornik do ssaka Dominant 50 z poliwęglanu dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć: Próbki – w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i oceny jakości/ przydatności klinicznej: 1) dla pakietu nr 1 – do pozycji nr 1, 4, 6 – po 2 szt. 2) dla pakietu nr 2 – do pozycji nr 2 - 2 szt. 3) dla pakietu nr 3 – 1 zestaw Próbki, które muszą być przechowywane w temperaturze niższej niż pokojowa należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 13.30 ze względu na konieczność zapewnienia właściwych warunków przechowywania. Informację o sposobie przechowywania należy dołączyć do próbek w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią bez potrzeby otwierania opakowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach