Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ SPRZĘTU DO HIGIENIZACJI DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2016-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ SPRZĘTU DO HIGIENIZACJI DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz sprzętu do higienizacji dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 części tj.: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa środków do higienizacji 1) Wymagania do przedmiotu zamówienia a) Oferowane produkty muszą spełniać wymagania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. b) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. c) Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, datę ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. d) Opakowania produktów chemicznych muszą być w butelkach PET z nakrętką z plombą (umożliwiającą stwierdzenie otwarcia opakowania). Dopuszcza się tylko oryginalne opakowania producenta wraz z czytelną etykietą producenta. Nazwa i przeznaczenie winny jednoznacznie określać zastosowanie produktu. Na opakowaniu winna znajdować się data przydatności do użycia wraz z numerem UN w przypadku materiałów niebezpiecznych. Nie dopuszcza się etykiet i opakowań zastępczych, e) Zamawiający zastrzega sobie, w czasie używania produktu, prawo do dwukrotnego przeprowadzenia na koszt Wykonawcy badania laboratoryjnego oferowanych środków na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu. 2) Wymagania wobec Wykonawcy przy realizacji zamówienia: a) Wykonawca w ramach realizowanej umowy Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia z zakresu dobrej praktyki higienicznej (GHP) dla osób stosujących środki, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego tj. w obiektach stołówkowo - kuchennych zlokalizowanych: - w Grupie Zabezpieczenia Zegrze (05-131) ul. Juzistek 2 - na terenie (CSŁiI Zegrze), - w Grupie Zabezpieczenia Warszawa-Wesoła (05-075) ul. Okuniewska 1 - na terenie JW. 1230 Warszawa-Wesoła, - w Grupie Zabezpieczenia Przasnysz (06-301) ul. Makowska 1- na terenie 2 Orel Przasnysz, - w Grupie Zabezpieczenia Kazuń Nowy (05-154) ul. Wojska Polskiego 1 - na terenie 2 pułku saperów w Kazuniu Nowym b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z dostawą kart stanowiskowych, c) Wykonawca zobowiązuje się na czas stosowania dostarczonego płynu oraz nabłyszczacza do maszynowego mycia naczyń, bezpłatnie zamontować i serwisować dedykowane dla dostarczonych produktów urządzenia dozujące na wskazanych przez zamawiającego ośmiu maszynach myjących. Wykonawca co najmniej jeden raz na kwartał przeprowadzi rutynowy serwis zamontowanych urządzeń mieszających oraz, w przypadku powstania awarii sprzętu, dokona jego naprawy w czasie do 24 h od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, d) Wykonawca zobowiązuje się na czas stosowania dostarczonego środka do mycia i dezynfekcji powierzchni, bezpłatnie zamontować i serwisować we wskazanych przez zamawiającego dwunastu lokalizacjach dedykowane dla dostarczonych produktów trzy-funkcyjne urządzenia mieszające. Wykonawca co najmniej jeden raz na kwartał przeprowadzi rutynowy serwis zamontowanych urządzeń dozujących oraz, w przypadku powstania awarii sprzętu, dokona jego naprawy w czasie do 24 h od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 3) Z uwagi na obowiązek przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń w zakresie stosowania dostarczonych środków, oraz wprowadzonych w związku z tym procedur mycia i dezynfekcji produkty muszą pochodzić od jednego producenta. 4) Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 A do SIWZ. Prawo opcji dla części I 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 A) oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 A) maksymalnie do 40% zamówienia podstawowego. 5. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 6. Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 2- tygodniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu zamówienia opcjonalnego będzie zrealizowana w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, nie później jednak niż do dnia 30 listopada 2016 roku. CZĘŚĆ II - zakup i dostawa sprzętu do higienizacji 1) Wymagania do przedmiotu zamówienia a) Oferowane produkty muszą spełniać wymagania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. b) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. c) Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, datę ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. d) Dopuszcza się tylko oryginalne opakowania producenta wraz z czytelną etykietą. Nazwa i przeznaczenie winny jednoznacznie określać zastosowanie produktu. Nie dopuszcza się etykiet i opakowań zastępczych. 2) Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 B do SIWZ. CZĘŚĆ III - zakup i dostawa środków higieny Wymagania do przedmiotu zamówienia 1) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, 2) Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry datę ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, 3) Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane dostarczone do Zamawiającego w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności, opis zawartości w języku polskim itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4) Produkty wymienione w pozycji 1 i 2 Formularza cenowego winny posiadać dokument potwierdzający zgłoszenie produktów do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania wyżej wymienionego dokumentu do wglądu. 5) Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia firmą kurierską. 6) Przedmiot zamówienia odbierany będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 7) Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 C do SIWZ. 7. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 A , 6 B, 6 C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach