Przetargi.pl
Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 10 części. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 4.1. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4.2. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 3.4.3. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 4.4. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 4.5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 4.6. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 4.7. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 4.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych (dotyczy części IX-X): 5.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 5.2. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 5.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. 5.4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 5.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 7 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia; 6. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem; 7. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji; 8. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia; Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku - Gucin 58a, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 670,00 PLN dla całości zamówienia lub: 2.1. część I - 240,00 PLN; 2.2. część II - 0,00 PLN; 2.3. część III - 340,00 PLN; 2.4. część IV - 150,00 PLN; 2.5. część V - 170,00 PLN; 2.6. część VI - 0,00 PLN; 2.7. część VII - 0,00 PLN; 2.8. część VIII - 120,00 PLN; 2.9. część IX - 650,00 PLN; 2.10. część X - 0,00 PLN. 3. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 30/PN/2016. Nr NIP ... (podać nr NIP Wykonawcy). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.05.2016 r. do godz. 1100. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 7. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach