Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
- Data zamieszczenia: 2015-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
ul. 9 Maja 95 95
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
REGON: 73009757200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów chemicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów chemicznych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na dwie części: Część I - Masy uszczelniające;Część II - Farby specjalistyczne. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis techniczny - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 5.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 5.2. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta. 5.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 5.4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 310,00 PLN dla całości zamówienia lub: część I - 190,00 PLN; część II - 120,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup i dostawę produktów chemicznych, nr sprawy 40/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 19.10.2015 r. do godz. 11:00. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-06 - Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby utrzymania czystości dla Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Dodano: 2016-03-16 - Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby utrzymania czystości dla Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Dodano: 2016-02-15 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2016-02-01 - Zakup i dostawa produktów chemicznych
Dodano: 2015-12-16 - Dostawy chemii basenowej dla Kompleksu Termalno - Basenowego w Uniejowie
Dodano: 2014-01-22 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2013-04-19 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2013-03-14 - Dostawy chemii basenowej dla Kompleksu Termalno - Basenowego w Uniejowie
Dodano: 2013-01-22 - Odczynniki i wzorce
Dodano: 2010-11-09