Szkoła Podstawowa nr 4 im. Przyjaciół Ziemi ogłasza przetarg
- Adres: 43-173 Łaziska Górne, Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 7370117 , fax. 327370117
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Przyjaciół Ziemi
Powstańców 6
43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 32 7370117, fax. 327370117
REGON: 367993330 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.laziska.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, książek, gier logicznych, programów multimedialnych, materiałów papierniczych, artykułów piśmienniczych, tonerów oraz innych artykułów biurowych w ramach projektu „Szyte na miarę - oferta edukacyjna dostosowana do potrzeb łaziskich uczniów”, z podziałem na pięć części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I pod nazwą zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szyte na miarę - oferta edukacyjna dostosowana do potrzeb łaziskich uczniów” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załącznikach nr 1 i 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Części II pod nazwą zakup i dostawa książek w ramach projektu „Szyte na miarę - oferta edukacyjna dostosowana do potrzeb łaziskich uczniów” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załącznikach nr 2 i 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Części III pod nazwą zakup i dostawa artykułów piśmienniczych, tonerów oraz innych artykułów biurowych w ramach projektu „Szyte na miarę - oferta edukacyjna dostosowana do potrzeb łaziskich uczniów” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załącznikach nr 3 i 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Części IV pod nazwą zakup i dostawa gier logicznych w ramach projektu „Szyte na miarę - oferta edukacyjna dostosowana do potrzeb łaziskich uczniów” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załącznikach nr 4 i 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Części V pod nazwą zakup i dostawa programów multimedialnych w ramach projektu „Szyte na miarę - oferta edukacyjna dostosowana do potrzeb łaziskich uczniów”- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załącznikach nr 5 i 16 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagania w zakresie powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowody o których mowa w pkt. 6.8 specyfikacji w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania na rzecz wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, sporządzone z uwzględnieniem zapisów pkt. od 6.7 do 6.12 specyfikacji oraz ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej "ustawą". Po otwarciu ofert bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. INNE DOKUMENTY JAKIE MUSZĄ ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY WSZYSCY WYKONAWCY ORAZ WYMAGANIA JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ TE DOKUMENTY: Formularz oferty - przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji oraz w oparciu o pozostałe postanowienia specyfikacji; Formularz cenowy w zakresie danej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę- przygotowany zgodnie z odpowiednim załącznikiem do specyfikacji od nr 7 do nr 11 oraz pozostałymi postanowieniami specyfikacji. Formularz cenowy winien być wypełniony czytelnym pismem, brak możliwości odczytania pisma w formularzu cenowym może spowodować konieczność odrzucenia oferty. Należy określić cenę brutto dla każdej pozycji zawartej w formularza cenowym obowiązującym dla danej części zamówienia. Brak wskazania ceny brutto dla określonego przedmiotu zamówienia wskazanego w formularzu cenowym załączonym do oferty, może spowodować konieczność odrzucenia oferty wykonawcy; Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy jeśli jest konieczne. W/w dokument należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginał lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach
Dodano: 2023-11-03 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-09-20 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-08-11 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIII – ZAKUP I DOSTAWA STRUGARKI
Dodano: 2023-07-18 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXII – ZAKUP I DOSTAWA STANOWISK: HYDRAULIKI I ELEKTROHYDRAULIKI ORAZ PNEUMATYKI I ELEKTROPNEUMATYKI
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa Okularów VR wraz ze szkoleniami z ich obsługi do trzech placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Szkoły z jakością - rozwój kształcenia ogólnego na terenie miasta Żory”.
Dodano: 2023-03-17 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu na lata 2020-2024 - "Aktywna tablica" dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy
Dodano: 2022-12-05 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa dydaktycznego stanowiska do analizy EOBD pojazdów dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2020-12-30