Gmina Morąg ogłasza przetarg
- Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
ul. 11 Listopada 9 9
14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
REGON: 51074358000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.morag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Temat: Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych, znak: KI.271.7.2016.PJ. Wspólny Słownik Zamówień: 09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ oraz stanowiący załącznik nr 1 do wzoru projektu umowy. 3) Szacunkowa ilość dostarczanej energii: 4 090 404,07 kWh. 4) Określenie przewidywanego (maksymalnego) poboru energii stanowi element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty (ma charakter orientacyjny) i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego szacowanej ilości energii. W okresie trwania umowy, szacunkowe ilości zużytej energii elektrycznej mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi punktami odbioru. Rzeczywista ilość dostarczanej energii elektrycznej będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5) Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. 6) Zamawiający informuje, że zawarta zostanie umowa z Gminą Morąg za pkt określone w pkt. I oraz oddzielnie z MBP w Morągu pkt. II oraz z MDK w Morągu pkt. III. I. GMINA MORĄG: - Oświetlenie uliczne, drogowe, parkowe i inne niżej nie wymienione (1a, 1b, 1c), - Budynek w którym siedzibę ma pełnomocnik Burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych (2), - Budynki remiz strażackich OSP (3a, 3b), - Budynek Urzędu Miejskiego w Morągu (4), - Ratusz Miejski w Morągu (5), - Boisko Orlik w Morągu (6), - Pływalnia Morąska Perła (7), oraz jednostki organizacyjne (8a, 8b, 8c): - Gimnazjum Nr 1 w Morągu, - Przedszkole Jedyneczka w Morągu, - Przedszkole Nr 2 w Morągu, - Przedszkole Nr 6 Pod Zielonym Parasolem w Morągu, - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Morągu, - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Morągu, - Szkoła Podstawowa Nr 4 w Morągu, - Szkoła Podstawowa w Słoneczniku, - Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu, - Szkoła Podstawowa w Łącznie, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu, w tym jednostki z którymi zostanie podpisana oddzielna umowa: II. - Miejska Biblioteka Publiczna w Morągu (9), III. - Morąski Dom Kultury w Morągu (10a, 10b). 7) Zamawiający działa w imieniu własnym oraz na podstawie wydanego Zarządzenia Burmistrza Morąga nr 276/16 z dn. 31 marca 2016 roku (Zarządzenie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu wyżej wymienionych jednostek. 8) Obowiązkiem wybranego wykonawcy będzie zmiana taryf dotychczas obowiązujących i przyszłych umów oraz wypowiedzenie zawartych umów kompleksowych oraz reprezentowanie Zamawiającego wobec wszystkich pkt wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru/projektu umowy oraz dodanych później w zakresie określonym w umowie przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 9) Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 10) Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej Umowy oraz zgodnie z oświadczeniem Zamawiającego w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 11) Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do ENERGA OPERATOR S.A. (zwanego dalej OSD), z którym Zamawiający ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie takich usług najpóźniej w dniu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej. Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki sprzedaży energii elektrycznej czynnej w formule TPA i nie zastępuje umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych. 12) Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 8 do SIWZ, jednakże w rozmiarze nie większym niż 10%. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia, według tej samej stawki rozliczeniowej, która została określona i wyceniona w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.morag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa energii elektrycznej.
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Gietrzwałd i podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Piecki oraz jednostek organizacyjnych Gminy Piecki w okresie 01.06.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2016-04-20 - Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Olsztynek oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olsztynek w okresie 01.07.2016r. - 30.06.2017r.
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANY
Dodano: 2016-01-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa paliwa - etyliny bezołowiowej 98, oleju napędowego i olejów silnikowych do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o.o. w Piszu...
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa energii elektrycznej do budynków i obiektów Gminy Lidzbark Warmiński oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-12-10