Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg
- Adres: 43384 Jaworze, ul. Słoneczna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83
43384 Jaworze, woj. śląskie
tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
REGON: 29760300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip-slaskie.pl/bzlrja/; www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 2 części: I część zamówienia – mięso i produkty wędliniarskie; II część zamówienia – jajka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 2 części: I część zamówienia – mięso i produkty wędliniarskie; II część zamówienia – jajka. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 2.Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 3.Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń w ilościach przedmiotu zamówienia, podanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą telefoniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, w ciągu trwania umowy dla asortymentu z części I i II. Zamówienia będą realizowane dwa razy w tygodniu tj. wtorek i piątek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7ºº do 9ºº do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie jego obiektów: magazyn żywności – Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży ul. Wapienicka 142. W przypadku, gdy termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy inny termin dostawy. 4.Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa. 5.Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowań - ilość i terminy zapotrzebowań zależą wyłącznie od woli Zamawiającego. 6.Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP. 7.Wszystkie dostarczane produkty muszą być pełnowartościowe z terminem przydatności nie krótszym niż 5 dni. 8.Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. 9.W przypadku realizacji umowy dla asortymentu z części I zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przy każdej dostawie handlowego dokumentu identyfikacji dla mięsa i świadectwa zdrowia dla drobiu. Wymagane jest aby wędliny o terminie przydatności do spożycia krótszym niż 7 dni- pakowane były próżniowo. 10.Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji. 11.Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi: GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna). 12.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w zakładzie opieki zdrowotnej czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nieutrudniający ciągłej pracy zakładu. 13.Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku (2).
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego Nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku.
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Boniowicach, ul. Gliwicka 6, w roku 2024
Dodano: 2024-01-27 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-01-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Kornela Makuszyńskiego w Kalei
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2024.
Dodano: 2024-01-14 - Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Bytomiu
Dodano: 2024-01-06