26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
- Data zamieszczenia: 2016-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Juzistek 2 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
REGON: 14291704000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części samochodowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Warunki wymagane wobec Wykonawcy przy realizacji zamówienia: 4.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył przedmiot umowy wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy. 5.Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 6.Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację przedmiotu umowy np. typ, model, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7.Przedmiot umowy musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 8.Wartość brutto oferowanego przedmiotu umowy musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją dostawy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku. 9.Dostawa przedmiotu zamówienia musi być zrealizowana transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 14.30, w piątek od 7.00 do 12.00. 10.Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - 3 500,00 zł (słownie trzy tysiące pięćset zł).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.26wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części samochodowych, akcesoriów i narzędzi specjalistycznych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy części do łodzi wyposażonych w silniki dwu i czterosuwowe
Dodano: 2016-06-29 - Dostawy części zamiennych do samochodów marki VOLKSWAGEN T-4
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa filtrów oraz akcesoriów i materiałów do pojazdów służbowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu -ZP/44/2016
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych
Dodano: 2016-03-02 - Sukcesywne dostawy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego oryginalnych i porównywalnej jakości części zamiennych do magazynu technicznego Wydziału Koordynacji Gospodarki Transportowej Biura Logistyki Policji KGP w Warszawie ul. Iwicka 14 - nr sprawy 250/Ctr/15/UM
Dodano: 2015-11-19 - DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO ŁODZI MOTOROWYCH
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa części do równiarki samojezdnej dla WT Łomża oraz uszczelek gumowych
Dodano: 2015-06-08 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO AUTOBUSÓW I POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH dla ZAKŁADU KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W SOCHACZEWIE
Dodano: 2015-05-26 - Dostawa części zamiennych do napraw pojazdów mechanicznych dla JW 4938 w 2015 r.
Dodano: 2015-04-24