Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulic i budynków Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulic i budynków Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Miasta oraz obiektów jednostek organizacyjnych, a także oświetlenia ulicznego Milanówka. 2. Łączne szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 1 września 2016 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. wyniesie 2.324,54 MWh. 3. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana w SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania przedmiotu umowy może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. 4. Faktyczne zużycie energii /mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w SIWZ/ uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny jednostkowe za energię elektryczną. 5. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego, ani Odbiorców końcowych /jednostek organizacyjnych/ żadnych roszczeń finansowych /np. odszkodowania/, jeżeli w okresie obowiązywania Umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą ilość energii elektrycznej niż prognozowana i wskazana w SIWZ. 6. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych od Zamawiającego, ani Odbiorców końcowych /jednostek organizacyjnych/, w szczególności zwiększenia lub zmniejszenia ilości PPE /dalej: punktów poboru energii/ dla poszczególnych Odbiorców końcowych, w sytuacji zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. 7. Zamawiający informuje, że wszystkie punkty wskazane w załączniku do SIWZ /oświetlenie uliczne/ mają zamontowane zegary astronomiczne. 8. Dostawa energii będzie odbywała się na podstawie jednej Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. Rozliczenie za dostawę energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie wystawianych faktur na Gminę Milanówek oraz oddzielnie na pozostałe jednostki budżetowe wymienione w dokumentacji postępowania. 9. Zamawiający informuje, iż proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do dokonywania w jego imieniu czynności niezbędnych w przeprowadzaniu procesu zmiany Sprzedawcy. 10. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 11. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Warszawie. 12. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest posiadać zawartą generalną umowę dystrybucyjną bądź promesę z PGE Dystrybucja SA. Oddział w Warszawie, której okres obowiązywania jest nie krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia. 13. Dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne określone w ustawie Prawo Energetyczne /tj. Dz. U. z 2012 r., Nr 1059/ oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy i obowiązujących w tym zakresie Normami. 14. Dostawa będzie się odbywała na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, Kodeksu cywilnego oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 20.07.2016 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach